REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oszczędna i wydajna: nowa Honda HR-V

Honda HR-V 2015
Honda HR-V 2015
Honda

REKLAMA

REKLAMA

Honda powraca z modelem HR-V, aby walczyć o prym w klasie modnych obecnie crossoverów. Jednym z jej najważniejszych atutów ma być bardzo niskie zużycie paliwa. Co ciekawe cecha ta ma być wspólna zarówno dla wersji wysokoprężnej, jak i benzynowej.

Nowa Honda HR-V z ekonomicznym dieslem 1.6 i-DTEC

Nowa Honda HR-V będzie jednym z najbardziej wydajnych samochodów w swojej klasie, oferującym niezrównane połączenie atrakcyjnych cech. Auto pojawi się w salonach sprzedaży w Europie późnym latem tego roku.

REKLAMA

REKLAMA

Oprócz dynamicznej stylistyki, najbardziej przestronnego i funkcjonalnego wnętrza w segmencie i zaawansowanych rozwiązań technicznych, nowa HR-V będzie oferować bardzo niski poziom zużycia paliwa i emisji CO2. Od momentu wejścia na rynek, auto będzie dostępne z jednostką wysokoprężną i-DTEC o pojemności 1,6 litra lub nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,5 litra, które pochodzą z najnowszej serii Honda Earth Dreams Technology.

Zobacz też: Honda HR-V: nowy crossover na rynku

REKLAMA

Zużycie paliwa w przypadku modelu HR-V z dieslem o pojemności 1,6 litra i-DTEC i nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, będzie kształtowało się na poziomie 4,0 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie od 104 g/km. Tej wyjątkowej oszczędności nie uzyskano jednak kosztem osiągów nowego SUV’a, gdyż 120-konny silnik pozwoli mu na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 10,1 sekundy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Honda HR-V: nowy, oszczędny silnik 1.5 i-VTEC

Zużycie paliwa w modelu HR-V wyposażonym w silnik benzynowy i-VTEC o pojemności 1,5 l i mocy maksymalnej wynoszącej 130 KM, wyniesie 5,2 l / 100 km, a emisja CO2 - 120 g / km w przypadku wersji z automatyczną przekładnią CVT. Auto z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach zużyje 5.6 l/100km emitując 130 g CO2 /km, co jest dobrym wynikiem w tej klasie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 10,3 sekundy w wersji manualną skrzynią biegów i 10,9 sekundy - w wersji z przekładnią automatyczną CVT.

Osiągi i wydajność nowej Hondy HR-V to zasługa zastosowanych w modelu rozwiązań stylistycznych i dobrych parametrów aerodynamicznych. Patrząc na nowy model z profilu, widzimy połączenie śmiało wyrzeźbionych liniii charakterystycznych dla aut typu coupe ze stabilną, masywną sylwetką SUV’a.

Nowy HR-V oferuje bagażnik o pojemności wynoszącej 453 litry, gdy oparcia tylnej kanapy są w pionie oraz 1026 litrów – gdy są on złożone. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz praktycznemu systemowi Magic Seats, przestrzeń bagażowa jest niezwykle funkcjonalna. Wysokiej jakości materiały wykończeniowe i wyrafinowane wzornictwo wnętrza dają poczucie przebywania w dopasowanym kokpicie sportowego coupé.

Specyfikacja modelu uwzględnia takie rozwiązania jak system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect czy szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa wykorzystujących radar i kamerę do skanowania drogi przed samochodem.

Bardziej szczegółowe informacje na temat nowej Hondy HR-V zostaną udostępnione wraz z wprowadzeniem modelu do sprzedaży we wrześniu tego roku.

Źródło: materiały prasowe Honda

Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Bruksela wycofuje się z pełnego zakazu aut spalinowych

Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych w Unii Europejskiej od 2035 r. nie będzie całkowity. Komisja Europejska zaprezentowała nowy pakiet motoryzacyjny, który koryguje dotychczasowe założenia i otwiera drogę do większej elastyczności technologicznej. Branża motoryzacyjna ocenia to jako dobry początek, ale jednocześnie ostrzega, że cele redukcji emisji na 2030 rok mogą okazać się bardzo trudne do osiągnięcia, zwłaszcza bez zmian po stronie regulacji i infrastruktury.

Co 10. nowy samochód osobowy rejestrowany w Polsce jest elektryczny

Pod koniec listopada liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów w pełni elektrycznych przekroczyła 124 tysiące. Od początku roku przybyło ich niemal 44 tysiące – wynika z danych Licznika Elektromobilności. Aktualnie auta elektryczne stanowią już co dziesiąty nowo rejestrowany samochód osobowy w kraju.

Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

REKLAMA

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza miasta? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

REKLAMA

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA