REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oszczędna i wydajna: nowa Honda HR-V

Subskrybuj nas na Youtube
Honda HR-V 2015
Honda HR-V 2015
Honda

REKLAMA

REKLAMA

Honda powraca z modelem HR-V, aby walczyć o prym w klasie modnych obecnie crossoverów. Jednym z jej najważniejszych atutów ma być bardzo niskie zużycie paliwa. Co ciekawe cecha ta ma być wspólna zarówno dla wersji wysokoprężnej, jak i benzynowej.

Nowa Honda HR-V z ekonomicznym dieslem 1.6 i-DTEC

Nowa Honda HR-V będzie jednym z najbardziej wydajnych samochodów w swojej klasie, oferującym niezrównane połączenie atrakcyjnych cech. Auto pojawi się w salonach sprzedaży w Europie późnym latem tego roku.

REKLAMA

Oprócz dynamicznej stylistyki, najbardziej przestronnego i funkcjonalnego wnętrza w segmencie i zaawansowanych rozwiązań technicznych, nowa HR-V będzie oferować bardzo niski poziom zużycia paliwa i emisji CO2. Od momentu wejścia na rynek, auto będzie dostępne z jednostką wysokoprężną i-DTEC o pojemności 1,6 litra lub nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,5 litra, które pochodzą z najnowszej serii Honda Earth Dreams Technology.

Zobacz też: Honda HR-V: nowy crossover na rynku

Zużycie paliwa w przypadku modelu HR-V z dieslem o pojemności 1,6 litra i-DTEC i nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, będzie kształtowało się na poziomie 4,0 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie od 104 g/km. Tej wyjątkowej oszczędności nie uzyskano jednak kosztem osiągów nowego SUV’a, gdyż 120-konny silnik pozwoli mu na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 10,1 sekundy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Honda HR-V: nowy, oszczędny silnik 1.5 i-VTEC

REKLAMA

Zużycie paliwa w modelu HR-V wyposażonym w silnik benzynowy i-VTEC o pojemności 1,5 l i mocy maksymalnej wynoszącej 130 KM, wyniesie 5,2 l / 100 km, a emisja CO2 - 120 g / km w przypadku wersji z automatyczną przekładnią CVT. Auto z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach zużyje 5.6 l/100km emitując 130 g CO2 /km, co jest dobrym wynikiem w tej klasie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 10,3 sekundy w wersji manualną skrzynią biegów i 10,9 sekundy - w wersji z przekładnią automatyczną CVT.

Osiągi i wydajność nowej Hondy HR-V to zasługa zastosowanych w modelu rozwiązań stylistycznych i dobrych parametrów aerodynamicznych. Patrząc na nowy model z profilu, widzimy połączenie śmiało wyrzeźbionych liniii charakterystycznych dla aut typu coupe ze stabilną, masywną sylwetką SUV’a.

Nowy HR-V oferuje bagażnik o pojemności wynoszącej 453 litry, gdy oparcia tylnej kanapy są w pionie oraz 1026 litrów – gdy są on złożone. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz praktycznemu systemowi Magic Seats, przestrzeń bagażowa jest niezwykle funkcjonalna. Wysokiej jakości materiały wykończeniowe i wyrafinowane wzornictwo wnętrza dają poczucie przebywania w dopasowanym kokpicie sportowego coupé.

Specyfikacja modelu uwzględnia takie rozwiązania jak system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect czy szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa wykorzystujących radar i kamerę do skanowania drogi przed samochodem.

Bardziej szczegółowe informacje na temat nowej Hondy HR-V zostaną udostępnione wraz z wprowadzeniem modelu do sprzedaży we wrześniu tego roku.

Źródło: materiały prasowe Honda

Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA