Genewa 2011: Suzuki Swift Concept-S
![Suzuki Swift S-Concept, fot. Suzuki](https://webp-konwerter.infor.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nMTAuaW5mb/3IucGwvcC9fZmlsZXMvMTE3MDAwLz/AzX3N3aWZ0X3NfY29uY2VwdF9zaWR/lXzE1OTA0Ni5qcGciLCJ3Ijo3NzF9.jpg)
REKLAMA
REKLAMA
Propozycja Suzuki to kolejna samochodowa gratka dla młodszych użytkowników aut, łącząca cechy auta miejskiego z rasowym sportowym stylem. Swift Concept-S powstał na bazie Swifta 3. generacji, czyli modelu z 2010 roku. Concept-S jest jednak nieco większym bratem standardowego Swifta, jego nadwozie jest niższe i 60 mm szersze od normalnej wersji.
REKLAMA
Zobacz też: Genewa 2011: Skoda Vision D Concept
W najnowszym modelu Concept-S zastosowano także większe zderzaki, spojler i wlot powietrza, ponadto auto ma szerokie błotniki, 18-calowe koła i reflektory z akcentami high-tech. To wszystko nadaje japońskiemu autu sportowy charakter, dodatkowo potęgowany przez żółty lakier, który - jak zapewnia producent - zmienia odcień przy różnych kątach padania światła.
Zobacz też: Genewa 2011: auta produkcyjne
Wnętrze również jest utrzymane w sportowym stylu, co udowadniają chociażby żółte przeszycia kierownicy, kubełkowe fotele firmy Recaro i tablica przyrządów. Swift Concept-S został wyposażony w elementy centralnej konsoli wykonane z włókna węglowego.
Na tegorocznych targach w Genewie pokazano i inne sportowe auta, np. Fiata 500 Coupe Zagato: Genewa 2011: Fiat 500 Coupe Zagato
![](https://g3.infor.pl/p/_files/117000/07_swift_s_concept_sketch_159018.jpg)
![](https://g7.infor.pl/p/_files/117000/06_swift_s_concept_interior_159025.jpg)
![](https://g10.infor.pl/p/_files/117000/05_swift_s_concept_interior_159032.jpg)
![](https://g6.infor.pl/p/_files/117000/04_swift_s_concept_rear_159039.jpg)
![](https://g6.infor.pl/p/_files/117000/01_swift_s_concept_side_159053.jpg)
![](https://g6.infor.pl/p/_files/117000/02_swift_s_concept_front_159061.jpg)
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.