Wrangler dla tajniaków
REKLAMA
REKLAMA
Jeep wypuścił na rynek limitowana edycję specjalną modelu Wrangler. Pojazd jest efektem współpracy koncernu Chrysler z firmą Activision, twórcą gry „Call of duty: Black Ops”. Oczywistym staje się więc fakt, iż samochód trafił na rynek z powodów marketingowych, czego Jeep wcale nie ukrywa. „Jesteśmy w stanie pokazać markę Jeep i jej legendarne zdolności zupełnie nowej grupie klientów” - mówi Mike Manley, prezes marki Jeep.
REKLAMA
Zobacz również: Fiat i Chrysler będą produkować Alfy Romeo i Jeepy w Europie
Wrangler „COD: Black Ops” powstał w oparciu o model Rubicon. Auto pokrywa czarny lakier, ozdobiony grafikami „Call of duty: Black Ops”. Kolejnymi wyróżnikami tej wersji limitowanej są osłony tylnych świateł i wlew paliwa wykonane przez Mopar. Całość stoi na 32-calowych oponach terenowych, założonych na felgi w kolorze Mineral Grey.
Zobacz również: Nowe turbodiesle w Jeepie
Samochód trafi do salonów już w przyszłym miesiącu. Jego cena za oceanem będzie wynosiła 30 tys. dolarów za wersję dwudrzwiową i 33,5 tys.dolarów za czterodrzwiową odmianę Unlimited.
REKLAMA
REKLAMA