REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran przed Rajdem Świdnickim

Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran w Subaru Impreza.
Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran w Subaru Impreza.

REKLAMA

REKLAMA

Rajd Świdnicki to kolejne wyzwanie dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team - Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana - która wygrywając pierwszą rundę mistrzostw Polski (Lotos Baltic Cup) objęła prowadzenie w klasyfikacji na sezon 2012.

Rajd Świdnicki to pierwsza z trzech eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski organizowanych na terenie Dolnego Śląska w tym sezonie, a także pierwsza od ponad pół roku runda na trasach asfaltowych. Dla Kajetana Kajetanowicza ma on szczególny charakter, gdyż przed pięcioma laty na jego oesach (wówczas był to Rajd Elmot), po raz pierwszy w karierze wygrał on rajd w klasyfikacji generalnej RSMP.

REKLAMA

REKLAMA

Kajetan Kajetanowicz: Mam świetny zespół, bardzo dobrze przygotowane auto i jestem w dobrej formie. Dlatego wiem, że stać nas na ponowne zwycięstwo. Zbyt duża pewność może być jednak zgubna i musimy zdawać sobie z tego sprawę. Nasi rywale będą chcieli nas pokonać, ale ja bez względu na warunki panujące na trasie pojadę zuchwale – tak, żeby wygrać.

Jarek Baran: Od 1992 roku niezmiennie z ogromną przyjemnością przyjeżdżam w Góry Sowie. Rajd Świdnicki, kontynuator 40-to letniej tradycji Rajdu Elmot, to w naszym kalendarzu rajdowym impreza wyjątkowa. Wspaniałe, techniczne trasy nie mogą się znudzić, ciągle mają swoje tajemnice i potrafią zaskoczyć nawet takiego weterana jak ja. To właśnie magia rajdu w Świdnicy. Wiele lat temu z Elmotu przywiozłem swój pierwszy puchar za "generalkę" i szczerze liczę na to, że kolekcja dotychczasowych zwycięstw się powiększy.

Zobacz też: Brawurowe testy Marcina Liska

Partnerami zespołu LOTOS Dynamic Rally Team w sezonie 2012 są: producent paliw LOTOS Dynamic oraz producent olejów LOTOS Oil, a także STP – producent dodatków do paliw oraz CUBE. Corporate Release - producent oprogramowania dla sektora bankowego, ubezpieczeniowego i telekomunikacyjnego.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

REKLAMA

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

REKLAMA

Pożar samochodu elektrycznego. Co zrobić? Jak się zachować?

Pożar Luciad Air w Warszawie sprawił, że na tapet powrócił temat pożarów samochodów elektrycznych. Jak w razie pojawienia się ognia powinien zachować się kierujący pojazdem i inni użytkownicy drogi? Jak gasić ogniwa zawarte w baterii?

Jazda na rolkach i wrotkach a przepisy drogowe. Rolkarz to pieszy czy kierujący? Jakie ma obowiązki?

Sezon na rolki i wrotki startuje wraz z pierwszymi objawami wiosny. A to oznacza, że warto przypomnieć zasady poruszania się tymi "środkami transportu". Bo ich również dotyczą przepisy drogowe. Na jakie konkretnie zasady wskazują?

REKLAMA