REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM DSG6

Volkswagen Cross Caddy 2014
Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM DSG6 - osiągi, spalanie, wymiary, rozmiar tarcz hamulcowych, budowa zawieszenia, rodzaj wtrysku paliwa, typ turbosprężarki, pojemność baku paliwa.

Volkswagen Cross Caddy to rozwinięcie koncepcji pojazdu czysto użytkowego o walory i potencjał aut osobowych i terenowych. Zwiększony o 16 cm prześwit w połączeniu z napędem 4x4 i tylnym zawieszeniem opartym na resorach piórowych sprawia, że Caddy dobrze radzi sobie w trudniejszym terenie (nieutwardzone szlaki leśne) oraz z pokonywaniem wysokich krawężników. Duży 750-litrowy bagażnik i ogromną ładowność (760kg) umożliwiają transport dużych i ciężkich przedmiotów. Z kolei wyposażenie zaskakuje swoim bogactwem - automatyczne parkowanie (prostopadłe i równoległe), kamera cofania, podgrzewane przednie fotele, automatyczna skrzynia biegów DSG, elektroniczna klimatyzacja czy nawigacja to tylko jego część.

REKLAMA

Więcej informacji o Cross Caddy znajdziecie w poniższym artykule:

Zobacz też: Test Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 4x4 Trendline: multifunkcyjna furgonetka

Dane techniczne - Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 4motion 140 KM DSG6

Samochód Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM 4motion DSG6
Rodzaj silnika wysokoprężny z turbodoładowaniem VTG
Położenie silnika z przodu, poprzecznie, przed osią 
Wtrysk paliwa common rail 1800 bar
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1 968 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 103/140 kW/KM przy 4200 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm w zakresie 1750-2500 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): b.d.
Napęd  4x4
Skrzynia biegów dwusprzęgłowa automatyczna 6. biegowa 
Przyspieszenie 0 - 100 km/h b.d.
Prędkość maksymalna 183 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 8,1/,5,2/6,3 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: resory piórowe i skośnie ustawione amortyzatory
Tarcze hamulcowe przód tarcze wentylowane, 312 mm
Tarcze hamulcowe tył tarcze lite, 272 mm
Wymiary (dług./szer./wys.)  4428 / 1794 / 1855 mm
Rozstaw osi 2 681 mm
Masa własna  1 497 kg
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 750/3200 l
Ładowność 760 kg
Liczba obrotów kierownicy 3
Średnica zawracania 11,1 m 
Pojemność baku 60 l
Cena egzemplarza testowego 149 327 zł

Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014 bagażnik
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014 deska rozdzielcza
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    REKLAMA

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    Opel Frontera 2024. To będzie crossover, a nie SUV. Niemiecka legenda schodzi o segment niżej

    Po 20. latach na rynek powróci Opel Frontera. Nowy model nie powróci jednak do segmentu D. "Spadnie" do klasy pojazdów o oczko niższej. Czy to oznacza degradację modelu? Zdaniem Niemców daje raczej nowe możliwości.

    REKLAMA

    Droższe OC za punkty karne. Ubezpieczyciele coraz chętniej pytają o wykroczenia kierowców

    W 2023 r. ubezpieczyciele podczas kalkulowania składek OC aż 283 mln razy pytali UFG o wykroczenia i uprawnienia kierowców. To oznacza, że hasło droższe OC za punkty karne wcale nie jest hasłem pustym. Zachowania kierowców już dziś mają wpływ na wysokość składki.

    Podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Wpadł na przekroczeniu prędkości. Teraz grozi mu więzienie i 8,5 tys. zł kary za brak OC

    50-latek podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Chciał bowiem "przyprowadzić Opla od mechanika po wykonanej naprawie". Teraz jego sprawa trafi do sądu. Nowe przepisy sprawiają, że grozi mu do 5 lat więzienia. A to jeszcze nie koniec kar dla kierowcy.

    REKLAMA