REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM DSG6

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Volkswagen Cross Caddy 2014
Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM DSG6 - osiągi, spalanie, wymiary, rozmiar tarcz hamulcowych, budowa zawieszenia, rodzaj wtrysku paliwa, typ turbosprężarki, pojemność baku paliwa.

Volkswagen Cross Caddy to rozwinięcie koncepcji pojazdu czysto użytkowego o walory i potencjał aut osobowych i terenowych. Zwiększony o 16 cm prześwit w połączeniu z napędem 4x4 i tylnym zawieszeniem opartym na resorach piórowych sprawia, że Caddy dobrze radzi sobie w trudniejszym terenie (nieutwardzone szlaki leśne) oraz z pokonywaniem wysokich krawężników. Duży 750-litrowy bagażnik i ogromną ładowność (760kg) umożliwiają transport dużych i ciężkich przedmiotów. Z kolei wyposażenie zaskakuje swoim bogactwem - automatyczne parkowanie (prostopadłe i równoległe), kamera cofania, podgrzewane przednie fotele, automatyczna skrzynia biegów DSG, elektroniczna klimatyzacja czy nawigacja to tylko jego część.

REKLAMA

Więcej informacji o Cross Caddy znajdziecie w poniższym artykule:

Zobacz też: Test Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 4x4 Trendline: multifunkcyjna furgonetka

Dane techniczne - Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 4motion 140 KM DSG6

Samochód Volkswagen Cross Caddy 2.0 TDI 140 KM 4motion DSG6
Rodzaj silnika wysokoprężny z turbodoładowaniem VTG
Położenie silnika z przodu, poprzecznie, przed osią 
Wtrysk paliwa common rail 1800 bar
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1 968 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 103/140 kW/KM przy 4200 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm w zakresie 1750-2500 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): b.d.
Napęd  4x4
Skrzynia biegów dwusprzęgłowa automatyczna 6. biegowa 
Przyspieszenie 0 - 100 km/h b.d.
Prędkość maksymalna 183 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 8,1/,5,2/6,3 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: resory piórowe i skośnie ustawione amortyzatory
Tarcze hamulcowe przód tarcze wentylowane, 312 mm
Tarcze hamulcowe tył tarcze lite, 272 mm
Wymiary (dług./szer./wys.)  4428 / 1794 / 1855 mm
Rozstaw osi 2 681 mm
Masa własna  1 497 kg
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 750/3200 l
Ładowność 760 kg
Liczba obrotów kierownicy 3
Średnica zawracania 11,1 m 
Pojemność baku 60 l
Cena egzemplarza testowego 149 327 zł

Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014 bagażnik
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014 deska rozdzielcza
Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Cross Caddy 2014
Kamil Fraszkiewicz
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA