REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Porsche Macan na nowych oponach Michelin

Subskrybuj nas na Youtube
Porsche Macan
Porsche Macan
porsche

REKLAMA

REKLAMA

Porsche Macan będzie pierwszym autem fabrycznie wyposażonym w opony Michelin Latitude Sport 3. Oprócz nich, producent przewidział do tego modelu także dwa inne typy opon - zimowe i całoroczne.

Nowy Porsche Macan na oponach Michelin

REKLAMA

Porsche wybrał Michelin na dostawcę opon do swojego nowego modelu SUV-a Porsche Macan. Na potrzeby fabrycznego wyposażenia samochodu Michelin przygotował trzy rodzaje opon: MICHELIN Latitude Sport 3, MICHELIN Latitude Alpin 2 oraz MICHELIN Latitude Tour HP.

MICHELIN Latitude Sport 3 (opony letnie)

Porsche Macan będzie pierwszym samochodem wyposażonym fabrycznie w opony MICHELIN Latitude Sport trzeciej generacji. Pozwalają one wykorzystać moc pojazdu przy zachowaniu nad nim pełnej kontroli, jak również spełniają oczekiwania użytkowników w zakresie wysokiego poziomu bezpieczeństwa, ograniczonego oporu toczenia, redukcji zużycia paliwa oraz trwałości.

Zobacz też: MICHELIN Pilot Super Sport - opona dla sportowych aut

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Rozmiary opon w Porsche Macan

Rozmiary opon MICHELIN Latitude Sport 3 homologowane do Porsche Macan:

Przód:            

235/60 R18 103W N0

265/45 R20 104Y N0

265/40 R21 101Y N0

Tył: 

55/55 R18 105W N0

295/40 R20 106Y N0

295/35 R21 103Y N0

MICHELIN Latitude Alpin 2 (opony zimowe)

Opony opracowane dla SUV-ów o wysokich osiągach. Oferują zwiększoną przyczepność i sterowność w każdych warunkach, jakie możemy zimą spotkać na drodze.

Rozmiary opon MICHELIN Latitude Alpin 2 homologowane do Porsche Macan:

Przód:

265/45 R20 104V N0

Tył:                 

295/40 R20 106V N0

MICHELIN Latitude Tour HP (opony całoroczne na rynek amerykański)

Opony całoroczne dla samochodów SUV opracowane z myślą o kilku zagranicznych rynkach, w szczególności Ameryce Północnej. MICHELIN Latitude Tour HP zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa, dobrą przyczepność i komfort jazdy w każdych warunkach.

Zobacz też: MICHELIN Pilot Sport 3 – wszystkie osiągi w górę

Rozmiary opon MICHELIN Latitude Tour HP homologowane do Porsche Macan:

Przód:            

235/60 R18 103V N0

235/55 R19 101V N0

265/45 R20 104V N0

Tył:                 

255/55 R18 105V N0

255/50 R19 103V N0

295/40 R20 106V N0

Wszystkie trzy rodzaje opon Michelin homologowane do nowego Porsche Macan zostały zaprojektowane zgodnie z koncepcją Michelin Total Performance zakładającą równoważenie  osiągów dotyczących drogi hamowania, żywotności oraz niskich oporów toczenia .

Źródło: materiały prasowe Michelin

MICHELIN Latitude Sport 3
Michelin
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wakacje 2025. Czerwiec i sierpień to najtragiczniejsze miesiące na drogach – sprawdź dlaczego

Latem rośnie liczba wypadków drogowych. Jazda na zderzaku, zajeżdżanie drogi i pośpiech to wciąż najczęstsze błędy kierowców. Kampania społeczna "Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie" przypomina, jak ich unikać i dlaczego warto jeździć z głową.

KGP: 121 594 interwencji, 527 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 121 594 interwencji. Byli wzywani do 527 wypadków drogowych.

Badanie techniczne pojazdu w 2025 roku – nowe kary, podwyżki i zmiany. Sprawdź, co się zmieni

Rząd szykuje rewolucję w badaniach technicznych pojazdów. Choć ceny formalnie się nie zmieniły, kierowcy muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami: za spóźnienie zapłacisz nawet trzykrotność standardowej stawki, a diagnosta może elektronicznie zatrzymać Ci dowód rejestracyjny. Na horyzoncie natomiast pojawiają się wysokie podwyżki cen badań technicznych. Sprawdzamy, ile kosztuje przegląd techniczny w 2025 roku i jakie zmiany są planowane.

Auto dla seniora: hybryda czy benzyna? Sprawdź, jak zaoszczędzić nawet 35 tys. zł

Samochody hybrydowe reklamowane są jako oszczędne, ciche i przyjazne środowisku. Wydają się idealne dla kierowców 50+, którzy szukają wygodnego i ekonomicznego auta na co dzień. Ale uwaga: mimo niższej akcyzy i korzyści dla producentów, to klient – często senior – musi dopłacić nawet 10 tysięcy złotych. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę przed zakupem.

REKLAMA

Uwaga! Zaoszczędź nawet 1000 zł na paliwie rocznie – wystarczy 1 klik w Google Maps

Czy wiesz, że możesz oszczędzać paliwo bez zmiany stylu jazdy, samochodu ani stacji benzynowej? Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji Google Maps. Tryb oszczędzania paliwa, czyli tzw. eco routing, to niedoceniana funkcja, która w Polsce działa już od dłuższego czasu. Dzięki niej możesz zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 7%, co w praktyce oznacza nawet 1000 zł rocznie mniej za tankowanie.

Gigantyczne kary dla firm przewozowych podczas kontroli granicznych. Jak ich uniknąć

Kontrole na granicach mają Niemcy, Włochy, Austria, Holandia czy Szwecja. Państwa te przywróciły je głównie z obawy przed nielegalną imigracją. Co sprawdza się na granicach? Co trzeba wiedzieć, aby nie narazić się na gigantyczne kary? Najbardziej zagrożeni są przewoźnicy.

Drogie OC? Będzie jeszcze drożej. Nawet 1000 zł za polisę

Składki OC w 2025 roku nadal rosną, a to dopiero początek. Wzrost kosztów napraw, inflacja oraz większa liczba szkód sprawiają, że kierowcy muszą liczyć się z kolejnymi podwyżkami. Sprawdź, kto zapłaci najwięcej i jak ograniczyć koszt obowiązkowego ubezpieczenia.

Bat na pijanych kierowców! 2500 zł mandatu i przepadek auta za jazdę po alkoholu

Chociaż nowe przepisy działają od marca 2024 roku, nadal wielu kierowców ryzykuje jazdę pod wpływem alkoholu. To poważny błąd – w 2025 roku sądy nie mają litości. Wystarczy 1,5 promila, by stracić samochód albo zapłacić jego równowartość. Dowiedz się, co grozi za jazdę po alkoholu w 2025 roku, w tym mandat w wysokości co najmniej 2500 zł i wieloletni zakaz prowadzenia pojazdów. Sprawdź, jak nowe przepisy uderzają w nietrzeźwych kierowców.

REKLAMA

Samochód elektryczny: czy jest sposób na wydłużenie żywotności baterii takiego auta

Sceptycy elektromobilności często wskazują na ograniczony zasięg aut elektrycznych oraz obawy dotyczące trwałości ich akumulatorów. Kluczową rolę w dobrym funkcjonowaniu baterii odgrywa sposób, w jaki kierowcy użytkują swoje pojazdy.

Zielony Ład w transporcie drogowym. Komisja Europejska podtrzymuje nierealne warunki. Biopaliwa nie są "zielone"? Clean Industrial Deal czy Green Industrial Fail?

Transformacja komercyjnego transportu drogowego stała się jednym z najważniejszych wyzwań Europejskiego Zielonego Ładu. Choć elektromobilność pozostaje jednym z filarów unijnej strategii klimatycznej w ramach pakietu Clean Industrial Deal, w kontekście transportu ciężkiego skala wyzwań jest ogromna. Barierą są nie tylko koszty pojazdów i brak megawatowej infrastruktury do ładowania, ale także kwestia dostępności energii odnawialnej. Dlatego też podczas międzynarodowego Kongresu Paliwowego 2025, zorganizowanego przez POPHiN pod koniec marca w Warszawie, przedstawiciele branży, w tym Grupa Eurowag, apelowali o większy pragmatyzm i elastyczność opartą na zasadzie neutralności technologicznej.

REKLAMA