REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?
VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?
Infor

REKLAMA

REKLAMA

VW Digital Cockpit vs Pro. Czyli dziś nieco praktycznej wiedzy na temat współczesnych Volkswagenów. Które zegary elektroniczne wybrać?

VW Digital Cockpit vs Pro, czyli słowo o cyfrowym zestawie wskaźników

Elektronika w samochodach staje się wszechobecna. I nie mówimy w tym przypadku wyłącznie o systemach bezpieczeństwa, będących obecnie standardem w każdym segmencie rynku. Elektronika to bowiem też stopniowe odchodzenie od analogowych zegarów. Dziś w miejscu tarcz ze wskaźnikami pojawiają się ekrany. A jednym z lepszych przykładów tego procesu dotyczy Volkswagena.

REKLAMA

VW Digital Cockpit vs Pro. Różnice to kwestia funkcjonalności

Prezentacja poliftingowej wersji Volkswagena Polo wprowadziła nową jakość na rynku. Choć model pochodzi z segmentu B (czyli jest małym autem miejskim), już w standardzie jest wyposażony w elektroniczne zegary. Dokładnie takim samym tropem poszedł m.in. nowy Taigo. W ich przypadku standardem jest rozwiązanie VW Digital Cockpit. To jednak niejako półśrodek. Bo elektroniczne zegary w tym przypadku mają mocno ograniczoną funkcjonalność.

Klasyczne zegary są dostępne jeszcze w takich modelach Volkswagena jak Up!, T-Roc czy T-Cross. Reszta aut stawia na ekrany.

VW Taigo test

VW Taigo test

VW Taigo. Test i pierwsze jazdy w Polsce SUV-em coupe

Infor

Zobacz również: Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

VW Digital Cockpit. Wariant bazowy

Czym jest VW Digital Cockpit? Jest dostępny w nowym Polo i Taigo. I choć rzeczywiście oznacza ekran w miejscu klasycznych zegarów, kierowca nie ma jeszcze większych powodów do zadowolenia. To proste graficznie rozwiązanie, które pokazuje wielki prędkościomierz, aktualną prędkość, przebieg, zasięg oraz wybrane przez kierowcę wskazanie komputera pokładowego. Rozwiązanie przypomina m.in. proste ekrany stosowane m.in. w Toyotach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

Materiały prasowe Volkswagen

VW Digital Cockpit Pro. Baza, ale w większym rozmiarze

VW Digital Cockpit Pro jest standardem mniej więcej od modelu Golf. Jest spotykany m.in. w Passacie czy Tiguanie. W tym przypadku spotykane są wersje o przekątnej 8 i 10,25-cala. Bazowe warianty w zasadniczy sposób nie różnią się od VW Digital Cockpit. Są po prostu większe.

Test Polo po liftingu

Test Polo po liftingu

Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

Infor

VW Digital Cockpit Pro personalizowany. Wybierasz co chcesz...

VW Digital Cockpit Pro w wersji 10,25 cala i przy opcji z personalizacją, pozwalają na niemalże dowolną zmianę wyglądu zegarów. Te mogą być mniejsze lub większe, pokazywać informacje o przełożeniu, spalaniu, zasięgu czy napotkanych znakach drogowych, a poza tym np. wskazówki nawigacyjne czy mapę z nawigacji satelitarnej. Kierowca dobiera opcję zgodną ze swoimi potrzebami. VW Digital Cockpit Pro personalizowany działa trochę jak Virtual Cockpit w Audi.

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro

VW Digital Cockpit vs Pro. Czym się różnią?

Infor

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zaniedbana zieleń - milionowe straty i zagrożenie dla życia. Czy samorządy obudzą się na czas

Regularne kontrole stanu drzewostanu, inwestycje w pielęgnację zieleni oraz zastępowanie starych, spróchniałych drzew nowymi nasadzeniami to minimum, które możemy i musimy zrobić. To nie wydatek – to inwestycja w przyszłość.

Nowy program dopłat do samochodów elektrycznych. Kiedy start? Kto może otrzymać dopłatę?

Wiceminister klimatu Krzysztof Bolesta poinformował, że Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej uruchamia nowy program dopłat do zakupu i leasingu samochodów elektrycznych. Budżet to 1,6 mld zł, a otrzymać będzie można 40 tys. zł. Kto będzie mógł się ubiegać?

KGP: 99 551 interwencji, 306 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 551 interwencji. Byli wzywani do 306 wypadków drogowych.

Kontrole na granicy polsko-niemieckiej 2025 - do kiedy?

Do kiedy przewidywane są kontrole na granicy polsko-niemieckiej w 2025 roku? Okazuje się, że dłużej niż się spodziewano. Branża transportowa traci czas i pieniądze. Największe zatory są w lubuskim, ale zachodniopomorskie już obawia się poważnych utrudnień.

REKLAMA

Kto musi wymienić prawo jazdy w 2025 r.? Co z bezterminowymi prawami jazdy?

Część kierowców w 2025 r. będzie musiała wymienić prawa jazdy na nowe. Kto musi je wymienić jeszcze w tym roku? W jakich sytuacjach należy wymienić prawo jazdy? Co z bezterminowymi prawami jazdy, czy trzeba je wymieniać?

W pyle drogowym w centrum Warszawy wysokie stężenie rakotwórczych substancji. Nowatorskie badania PAN

Im większe natężenie ruchu, szczególnie w centrum miasta, tym wyższe stężenia wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA), które są substancjami rakotwórczymi – wynika z przeprowadzonych w Warszawie badań dr Sylwii Dytłow z Instytutu Geofizyki (IGF) Polskiej Akademii Nauk.

Wyższe kary dla kierowców, dożywotnie zakazy prowadzenia samochodów, nowe wykroczenia. Propozycje resortu sprawiedliwości

Wyższe kary dla kierowców, dożywotnie zakazy prowadzenia samochodów, nowe wykroczenia. Propozycje resortu sprawiedliwości. Co jeszcze zawierają założenia projektu nowelizacji mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach?

Czym kierujemy się przy zakupie samochodu?

Czym kierujemy się przy zakupie samochodu? Marką, ceną, rocznikiem, przebiegiem? Na co zwracamy uwagę w pierwszej kolejności? Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Cichy-Zasada.

REKLAMA

Strefy Czystego Transportu obowiązkowe. Przed jakimi wyzwaniami stoją polskie miasta?

Jeden z kluczowych zapisów nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, podpisanej w grudniu przez Prezydenta RP mówi o tym, że samochody spalinowe będą mogły poruszać się po centrach miast tylko wtedy, gdy spełnią określone normy emisji spalin. To wymaga stworzenia Stref Czystego Transportu. Jakie wyzwania czekają polskie miasta?

Bezpieczeństwo na polskich drogach: Liczba wypadków śmiertelnych na drogach spadła aż o 74%. Wciąż jest wiele do zrobienia. Kluczowe rekomendacje

Liczba wypadków śmiertelnych na drogach spadła aż o 74%. Znacząca poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach – ale wciąż jest wiele do zrobienia. Rekomendacje ukierunkowane na realną poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach.

REKLAMA