Serwis dla starszych samochodów
REKLAMA
REKLAMA
Wycena kosztów naprawy przez internet?
Nie jest odkrywczym stwierdzenie, że właściciele kilkuletnich samochodów rezygnują z ich obsługi w autoryzowanych serwisach, na których − słusznie, czy nie − ciąży odium wysokich cen. W Grupie PGD uznano, że organizowane przez producentów i dealerów akcje serwisowe dla starszych samochodów to za mało i że potrzebne jest całościowe rozwiązanie. Jego atrakcyjność dla klientów udało się osiągnąć dzięki kilku elementom. Pierwszym jest nadanie serwisowi charakteru e-commerce, gdzie cały proces, od wyboru usługi, przez jej wycenę, do umówienia na jej realizację odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego. To bodaj pierwsze w Polsce tak kompletne rozwiązanie e-commerce w serwisie samochodów. „Nie dość, że już na wstępie pozwala na obniżkę kosztów obsługi, to już na tym etapie klient może przekonać się, jak atrakcyjne są przygotowane dla niego wyceny” − przekonuje odpowiedzialny za projekt SPECBOX Zygmunt Cesnyka, dyrektor ds.wdrożeń Grupy PGD.
REKLAMA
Zobacz też: Ocena bezwypadkowości auta w ASO - warto?
Naprawa z wykorzystaniem części alternatywnych
Oszczędności dla klientów biorą się jednak głównie ze stosowania do napraw części alternatywnych. „Im starszy samochód, tym na rynku większy wybór konkurencyjnych cenowo części dobrej jakości, a efekt skali pozwala nam także wynegocjować dodatkowe rabaty. Stąd biorą się naprawdę istotne oszczędności dla klientów, którzy nie muszą już dbać o zachowanie gwarancji producenta” – tłumaczy Zygmunt Cesnyka. Na wykonaną usługę i zamontowane części serwis udziela dwunastomiesięcznej gwarancji.
Zobacz też: Jak przygotować używane auto do sprzedaży?
Na stronie wwww.specbox.pl możemy znaleźć propozycje usług dla czternastu marek samochodów, zebrane w siedem grup pakietowych. Pakiety obejmują czynności związane z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz tych, które ulegają najczęstszym awariom. Żeby przekonać się o atrakcyjności oferty wystarczy podać model, wersję oraz rocznik samochodu i wybrać odpowiedni pakiet. Potem zostanie już tylko umówienie wizyty, oczywiście wszystko z wykorzystaniem przejrzystego panelu internetowego. Jeśli klient nie znajdzie dla swojego samochodu jakiegoś zakresu czynności, to poprzez formularz internetowy może poprosić o indywidualną wycenę.
Serwis działa na razie tylko w Krakowie, ale firma, wierząc w jego powodzenie, planuje uruchamianie kolejnych.
Źródło: Materiały prasowe Grupy PGD
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.