Chevrolet Orlando
REKLAMA
REKLAMA
Orlando
REKLAMA
Wersję koncepcyjną Chevroleta Orlando można było zobaczyć po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w 2008 roku. Dwa lata później na tej samej imprezie zaprezentowano wersję produkcyjną.
Chevrolet Orlando konstrukcyjnie jest spokrewniony z kompaktowym sedanem Cruze. Orlando może być napędzany silnikiem benzynowym o pojemności 1,8 16v i mocy 141 koni mechanicznych. W ofercie znajdują się również dwa diesle o pojemności dwóch litrów i mocy 130 albo 163 koni mechanicznych. Za przeniesienie napędu odpowiadają pięcio lub sześciostopniowe manualne skrzynie biegów lub sześciostopniowy automat”. Silniki są ustawione poprzecznie, mają 4 cylindry oraz dwa górne wałki rozrządu, 16 zaworów i wielopunktowy wtrysk paliwa (w przypadku diesli system „common rail”).
Zobacz też: Koncepcyjny Chevrolet Miray
Wyposażenie
REKLAMA
Chevrolet Orlando jest oferowany w czterech wersjach wyposażenia. Samochód z silnikiem benzynowym w wersji wyposażenia LS można kupić już za 59 990 złotych. W tej cenie dostaniemy m.in. siedem siedzeń w trzech rzędach, sześć poduszek powietrznych, ESC (system stabilizacji toru jazdy), radio CD z możliwością podłączenia odtwarzacza MP3 oraz system ABS. Następną wersją wyposażenia jest wersja LT, w której dodatkowo znajdują się tylne czujniki parkowania, skórzana kierownica oraz możliwość sterowania radiem z koła kierownicy. Trzecią wersją wyposażenia jest pakiet LT+ oferujący dodatkowo szesnastocalowe felgi ze stopów lekkich, automatyczną klimatyzację i przeciwmgłowe nawigację z menu w jęz. polskim. Najbogatsza wersja wyposażenia Chevroleta Orlando to LTZ, w której dostaniemy dodatkowo elektroniczny tempomat, 17-calowe felgi ze stopów lekkich oraz czujniki deszczu. Trzeba za nią zapłacić 73 990 złotych.
Samochód posiada 16 różnych kombinacji ustawienia siedzeń. Konstruktorzy Orlando podnieśli siedzenia w drugim i trzecim rzędzie, dzięki czemu pasażerowie mają lepszy widok do przodu i na boki.
Zobacz też: Koncepcyjny Chevrolet Colorado Rally
Wnętrze Orlando wygląda nowocześnie. Pod panelem radia w konsoli centralnej znajduje się dość pojemny schowek.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.