REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Orlando

Subskrybuj nas na Youtube
Chevrolet Orlando okazuje się być zdecydowanie większy w środku, niż mogłoby się wydawać, patrząc na auto z zewnątrz. Fot. Chevrolet
Chevrolet Orlando okazuje się być zdecydowanie większy w środku, niż mogłoby się wydawać, patrząc na auto z zewnątrz. Fot. Chevrolet

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet Orlando to siedmioosobowy samochód o bardzo ciekawej stylistyce. Producent oferuje Chevroleta Orlando w czterech wersjach wyposażenia. W gamie silników znajduje się jednostka benzynowa oraz dwie wysokoprężne. Chevrolet Orlando charakteryzuje się dużą praktycznością, gdyż ma aż 16 różnych ustawień siedzeń.

Orlando

REKLAMA

Wersję koncepcyjną Chevroleta Orlando można było zobaczyć po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu w 2008 roku. Dwa lata później na tej samej imprezie zaprezentowano wersję produkcyjną.

Chevrolet Orlando konstrukcyjnie jest spokrewniony z kompaktowym sedanem Cruze. Orlando może być napędzany silnikiem benzynowym o pojemności 1,8 16v i mocy 141 koni mechanicznych. W ofercie znajdują się również dwa diesle o pojemności dwóch litrów i mocy 130 albo 163 koni mechanicznych. Za przeniesienie napędu odpowiadają pięcio lub sześciostopniowe manualne skrzynie biegów lub sześciostopniowy automat”. Silniki są ustawione poprzecznie, mają 4 cylindry oraz dwa górne wałki rozrządu, 16 zaworów i wielopunktowy wtrysk paliwa (w przypadku diesli system „common rail”).

Zobacz też: Koncepcyjny Chevrolet Miray

Wyposażenie

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Chevrolet Orlando jest oferowany w czterech wersjach wyposażenia. Samochód z silnikiem benzynowym w wersji wyposażenia LS można kupić już za 59 990 złotych. W tej cenie dostaniemy m.in. siedem siedzeń w trzech rzędach, sześć poduszek powietrznych, ESC (system stabilizacji toru jazdy), radio CD z możliwością podłączenia odtwarzacza MP3 oraz system ABS. Następną wersją wyposażenia jest wersja LT, w której dodatkowo znajdują się tylne czujniki parkowania, skórzana kierownica oraz możliwość sterowania radiem z koła kierownicy. Trzecią wersją wyposażenia jest pakiet LT+ oferujący dodatkowo szesnastocalowe felgi ze stopów lekkich, automatyczną klimatyzację i przeciwmgłowe nawigację z menu w jęz. polskim. Najbogatsza wersja wyposażenia Chevroleta Orlando to LTZ, w której dostaniemy dodatkowo elektroniczny tempomat, 17-calowe felgi ze stopów lekkich oraz czujniki deszczu. Trzeba za nią zapłacić 73 990 złotych.

Samochód posiada 16 różnych kombinacji ustawienia siedzeń. Konstruktorzy Orlando podnieśli siedzenia w drugim i trzecim rzędzie, dzięki czemu pasażerowie mają lepszy widok do przodu i na boki.

Zobacz też: Koncepcyjny Chevrolet Colorado Rally

Wnętrze Orlando wygląda nowocześnie. Pod panelem radia w konsoli centralnej znajduje się dość pojemny schowek.

Najnowszy cennik Chevroleta Orlando znajdziesz tutaj.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Masz kody 01, 78 albo 107 w prawie jazdy? Zobacz, co one naprawdę oznaczają w 2025 r.

Kody wpisane na prawie jazdy to coś więcej niż przypadkowe cyfry. To informacje o ograniczeniach i obowiązkach, które każdy kierowca musi znać. Mogą oznaczać konieczność jazdy w okularach, używania automatycznej skrzyni biegów albo prowadzenia wyłącznie pojazdu specjalnie dostosowanego do twoich potrzeb. Niektóre kody dotyczą osób z niepełnosprawnością, inne zwykłych problemów zdrowotnych, jak słabszy wzrok. Sprawdź, co oznaczają w 2025 roku i dlaczego nieprzestrzeganie ich grozi poważnymi konsekwencjami.

Zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Grupa Autotorino – włoski lider motoryzacyjny działa w Warszawie

Od kilku miesięcy na polskim rynku motoryzacyjnym działa nowy, silny gracz – Grupa Autotorino. Ten włoski lider rynku motoryzacyjnego przejął zarządzanie największym warszawskim salonem Mercedes-Benz, otwierając nowy rozdział w historii tej prestiżowej marki w stolicy.

Punkty karne 2025. Jak je sprawdzić, zmniejszyć liczbę i nie stracić prawa jazdy?

Jeden mandat potrafi kosztować nie tylko kilkaset złotych, ale też kilka punktów karnych, które w 2025 roku trudniej niż kiedykolwiek zredukować. Po przekroczeniu limitu kierowca ryzykuje utratę prawa jazdy, a ubezpieczyciel może podnieść składkę OC nawet o kilkadziesiąt procent. Sprawdź, jak kontrolować swoje punkty, kiedy grozi Ci odebranie uprawnień i czy kurs redukcyjny rzeczywiście się opłaca.

76-latek potrącił trójkę dzieci. Wypadki z udziałem seniorów – czy powinni tracić prawo jazdy?

W czerwcu 2025 r. 85‑letni kierowca wjechał samochodem do centrum handlowego w Gdyni – na szczęście bez ofiar. Teraz, 17 sierpnia, 76‑latek w Oleśnicy potrącił trzy dziewczynki na przejściu dla pieszych. Dzieci zostały zabrane do szpitala, a policja zatrzymała uprawnienia mężczyzny, który jechał bez wymaganej kategorii prawa jazdy. Te dramatyczne zdarzenia wywołały ponowną falę debat: czy wiek powinien decydować o zabieraniu prawa jazdy, czy najważniejsze są regularne badania zdrowia i sprawność psychomotoryczna?

REKLAMA

149 zł zamiast 98 zł za badanie techniczne pojazdu. Stawki nie były zmieniane od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia

Stawki za badanie techniczne pojazdu pójdą w górę. Zamiast 98 zł zapłacimy 149 zł. Co więcej, kwota ta będzie okresowo waloryzowana. Obecna nie wzrosła od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia.

KGP: 123 264 interwencji, 619 wypadków drogowych, 56 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 123 264 interwencji. Byli wzywani do 619 wypadków drogowych.

Tachografy: dofinansowanie 2025

Będzie dofinansowanie do wymiany tachografów dla przewoźników ze środków KPO. Nowe tachografy G2V2 mają być używane obowiązkowo już od 19 sierpnia 2025 r. Tymczasem jest dopiero projekt rozporządzenia o udzieleniu pomocy de minimis na częściowe lub całkowite refinansowanie wymiany tachografów.

Kierowca autobusu był pijany i pod wpływem narkotyków, dodatkowo jechał z pękniętą szybą czołową. Odpowie przed sądem

Pijany i pod wpływem środków odurzających kierowca prowadził jeden z miejskich autobusów w Radomiu. Teraz grozi mu do trzech lat pozbawienia wolności, kara grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów.

REKLAMA

KGP: 114 643 interwencji, 456 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 114 643 interwencji. Byli wzywani do 456 wypadków drogowych.

Wymiana kart kierowców i problemy z tachografami G2V2. Będą nowe przepisy

Kierowcy nie mogą wymienić kart do starszych tachografów na nowe, odpowiednie dla tachografów G2V2. Jedyną możliwością wymiany kart jest sytuacja utraty lub zniszczenia kart. Trwają prace nad nowymi przepisami.

REKLAMA