Fiat Panda II nadal w sprzedaży
REKLAMA
REKLAMA
Auto będzie nadal oferowane, pod zmienioną nazwą Panda Classic. Powodem jest niesłabnąca popularność tego modelu. Mimo, że auto pozostaje w sprzedaży od niemalże 10 lat, w 2011 roku udział tego modelu w segmencie A na terenie Europy wyniósł 15,7 %, co czyni go liderem sprzedaży w swoim segmencie.
REKLAMA
Zobacz też: Ceny nowego Hyundai’a i30
Auto ma być oferowane z identyczną paletą silników, jak dotychczas. Nadal będzie można zamawiać wersję 4x4. Wprowadzone ograniczenia będą dotyczyć liczby wersji wyposażenia oraz liczby kolorów nadwozia (będzie to 7 najpopularniejszych lakierów).
Zobacz też: Fabrycznie nowe auta za pół ceny
Fiat nie jest pierwszym producentem, który stosuje tego typu praktyki. Opel przy wprowadzaniu Astry 3 generacji, zachował w ofercie Astrę II. Także po wprowadzeniu aktualnej, czwartej już generacji, niemiecki producent zdecydował się na ciągłą sprzedaż poprzednika. Podobną propozycję można spotkać także w ofercie Skody, gdzie Octavia II jest oferowana pod nazwą Tour.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.