Opel Insignia Country Tourer – cena w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
W porównaniu do zwykłego Opla Insigni Tourer wersja Country Tourer wyróżnia się zawieszeniem podniesionym o 25 mm, elementami karoserii z czarnego tworzywa, zmienionymi zderzakami i płytami ochraniającymi podwozie. W standardzie niemieckie uterenowione kombi ma na pokładzie m.in. układ awaryjnego hamowania przy niskich prędkościach, asystenta pasa ruchu oraz pakiet OnStar, w ramach którego zawarto usługi typu concierge, możliwość zlokalizowania auta po kradzieży oraz automatyczne wezwanie pomocy w razie wypadku.
REKLAMA
REKLAMA
Gama jednostek napędowych dostępnych w Oplu Insignii Country Tourer składa się z pięciu propozycji. Trzy z nich to turbodoładowane silniki benzynowe: 1.5 (140 KM), 1.5 (165 KM) i 2.0 (260 KM). Dwa turbodiesle mają po 2 litry pojemności, przy czym jeden z nich generuje 170 KM a drugi 210 KM. W zależności od konfiguracji motory mogą być połączone z 6-biegowymi skrzyniami manualnymi lub 6- i 8-stopniowymi przekładniami automatycznymi. Standardowo napęd jest przekazywany na przednią oś, ale auta z jednostkami wysokoprężnymi i najmocniejszym „benzyniakiem” mogą być wyposażone w napęd na wszystkie koła.
Za bazowego Opla Insignię Country Tourer ze 140-konnym silnikiem benzynowym, manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła trzeba zapłacić 128 500 zł. Najdrożej wyceniono wersję z mocniejszym turbodieslem, napędem na obie osie i automatyczną skrzynią biegów – za tak skonfigurowane auto trzeba zapłacić co najmniej 174 500 zł.
Silnik | Cena |
1.5 Turbo 140 KM M6 | 128 500 zł |
1.5 Turbo 165 KM M6 | 132 500 zł |
1.5 Turbo 165 KM A6 | 138 500 zł |
2.0 Turbo 260 KM 4x4 A8 | 165 000 zł |
2.0 CDTI 170 KM M6 | 150 800 zł |
2.0 CDTI 170 KM 4x4 M6 | 160 300 zł |
2.0 CDTI 170 KM A8 | 157 800 zł |
2.0 CDTI 210 KM 4x4 A8 | 174 500 zł |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.