REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?

VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?
VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

VW ID.Buzz. Cena w Polsce startuje od 248 091 zł. Za dokładnie tą sumę pierwsi klienci znad Wisły mogą złożyć zamówienie na 5-miejscowego e-busa.

VW ID.Buzz. Cena jest wysoka czy niska?

Ma charyzmę klasycznego Bulliego, nowoczesny design i oczywiście napęd elektryczny. A teraz oficjalnie trafił do sieci dealerskiej Volkswagena w Polsce. Cennik ID.Buzza Pro zaczyna się od kwoty wynoszącej 248 091 zł brutto. Suma ta dotyczy jednak przede wszystkim 5-miejscowej wersji osobowej. Wariant dostawczy (czyli VW ID.Buzz Cargo) jest nieznacznie tańszy. W jego przypadku kupujący musi zapłacić co najmniej 245 877 zł brutto. A warto pamiętać, że cały czas mówimy o sumach, do których przysługują również rządowe dopłaty.

REKLAMA

W Polsce dopłaty rządowe wynoszą 18 750 lub 27 000 zł. Uzyskanie takiej kwoty sprawi, że cennik Volkswagena ID. Buzza stanie się z całą pewnością dużo bardziej korzystnie wyglądający dla polskiego nabywcy.

ID.Buzz Cargo. Cena niższa i gorsze wyposażenie

Co za tą kwotę otrzyma kupujący? W przypadku osobowego modelu ID.Buzz Pro m.in. przednie i tylne światła LED-owe, 10-calowy ekran multimedialny współpracujący z 5 głośnikami i systemem App-connect, system keyless start, Car2X (informuje kierowcę o lokalnych zagrożeniach, np. korku za zakrętem) i rozpoznawania znaków drogowych, aktywny tempomat, dwustrefową klimatyzację automatyczną czy 19-calowe felgi aluminiowe. Model ID.Buzz Cargo posiada np. nie dwustrefową, a jednostrefową klimatyzację automatyczną i 18-calowe obręcze stalowe.

VW ID.Buzz. Kiedy pierwsze auta pojawią się w Polsce?

Według aktualnych deklaracji producenta osoby, które już dziś złożą zamówienie na Volkswagena ID.Buzza, mają sporą szansę odebrać swoje auto jeszcze jesienią tego roku. To wtedy marka zapowiedziała pierwsze dostawy pojazdów do Polski.

VW ID.Buzz: zasięg, moc i ładowanie

VW ID.Buzz jest napędzany 204-konnym silnikiem elektrycznym. Jednostka zamontowana z tyłu za pośrednictwem 1-biegowej przekładni przekazuje na tylne koła 310 Nm momentu obrotowego. Bateria ma pojemność wynoszącą 77 kWh (82 kWh brutto). Według wyliczeń wykonanych w zgodzie z cyklem WLTP, auto powinno pokonać na takiej ilości prądu 419 km w przypadku modelu Pro i 424 km w przypadku Cargo. Baterię można ładować prądem stałym o maksymalnej mocy ładowania do 170 kW. Dzięki temu czas uzupełniania zapasów prądu w zakresie od 5 do 80 procent pojemności to tylko 30 minut.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Więcej na temat technologii VW ID. Buzz w kolejnym materiale: Volkswagen ID.Buzz zaprezentowany. Co potrafi e-Bulli?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Test: Nissan Ariya e-4ORCE 394 KM. To hot-SUV o napędzie elektrycznym

Elektryczny SUV nie kojarzy się z emocjami? Pomyślicie tak tylko dlatego, że jeszcze nigdy nie jeździliście prawie 400-konną Ariyą. Z tym autem niewiele modeli sportowych ma szansę podczas startu spod świateł. A to nie koniec jej zalet.

Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]
Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

REKLAMA

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

REKLAMA

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

REKLAMA