VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?
REKLAMA
REKLAMA
- VW ID.Buzz. Cena jest wysoka czy niska?
- ID.Buzz Cargo. Cena niższa i gorsze wyposażenie
- VW ID.Buzz. Kiedy pierwsze auta pojawią się w Polsce?
- VW ID.Buzz: zasięg, moc i ładowanie
VW ID.Buzz. Cena jest wysoka czy niska?
Ma charyzmę klasycznego Bulliego, nowoczesny design i oczywiście napęd elektryczny. A teraz oficjalnie trafił do sieci dealerskiej Volkswagena w Polsce. Cennik ID.Buzza Pro zaczyna się od kwoty wynoszącej 248 091 zł brutto. Suma ta dotyczy jednak przede wszystkim 5-miejscowej wersji osobowej. Wariant dostawczy (czyli VW ID.Buzz Cargo) jest nieznacznie tańszy. W jego przypadku kupujący musi zapłacić co najmniej 245 877 zł brutto. A warto pamiętać, że cały czas mówimy o sumach, do których przysługują również rządowe dopłaty.
REKLAMA
W Polsce dopłaty rządowe wynoszą 18 750 lub 27 000 zł. Uzyskanie takiej kwoty sprawi, że cennik Volkswagena ID. Buzza stanie się z całą pewnością dużo bardziej korzystnie wyglądający dla polskiego nabywcy.
ID.Buzz Cargo. Cena niższa i gorsze wyposażenie
Co za tą kwotę otrzyma kupujący? W przypadku osobowego modelu ID.Buzz Pro m.in. przednie i tylne światła LED-owe, 10-calowy ekran multimedialny współpracujący z 5 głośnikami i systemem App-connect, system keyless start, Car2X (informuje kierowcę o lokalnych zagrożeniach, np. korku za zakrętem) i rozpoznawania znaków drogowych, aktywny tempomat, dwustrefową klimatyzację automatyczną czy 19-calowe felgi aluminiowe. Model ID.Buzz Cargo posiada np. nie dwustrefową, a jednostrefową klimatyzację automatyczną i 18-calowe obręcze stalowe.
VW ID.Buzz. Kiedy pierwsze auta pojawią się w Polsce?
Według aktualnych deklaracji producenta osoby, które już dziś złożą zamówienie na Volkswagena ID.Buzza, mają sporą szansę odebrać swoje auto jeszcze jesienią tego roku. To wtedy marka zapowiedziała pierwsze dostawy pojazdów do Polski.
VW ID.Buzz: zasięg, moc i ładowanie
VW ID.Buzz jest napędzany 204-konnym silnikiem elektrycznym. Jednostka zamontowana z tyłu za pośrednictwem 1-biegowej przekładni przekazuje na tylne koła 310 Nm momentu obrotowego. Bateria ma pojemność wynoszącą 77 kWh (82 kWh brutto). Według wyliczeń wykonanych w zgodzie z cyklem WLTP, auto powinno pokonać na takiej ilości prądu 419 km w przypadku modelu Pro i 424 km w przypadku Cargo. Baterię można ładować prądem stałym o maksymalnej mocy ładowania do 170 kW. Dzięki temu czas uzupełniania zapasów prądu w zakresie od 5 do 80 procent pojemności to tylko 30 minut.
Więcej na temat technologii VW ID. Buzz w kolejnym materiale: Volkswagen ID.Buzz zaprezentowany. Co potrafi e-Bulli?
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.