REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?

VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?
VW ID.Buzz. Cena startuje od 248 091 zł. Czy to drogo?
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

VW ID.Buzz. Cena w Polsce startuje od 248 091 zł. Za dokładnie tą sumę pierwsi klienci znad Wisły mogą złożyć zamówienie na 5-miejscowego e-busa.

VW ID.Buzz. Cena jest wysoka czy niska?

Ma charyzmę klasycznego Bulliego, nowoczesny design i oczywiście napęd elektryczny. A teraz oficjalnie trafił do sieci dealerskiej Volkswagena w Polsce. Cennik ID.Buzza Pro zaczyna się od kwoty wynoszącej 248 091 zł brutto. Suma ta dotyczy jednak przede wszystkim 5-miejscowej wersji osobowej. Wariant dostawczy (czyli VW ID.Buzz Cargo) jest nieznacznie tańszy. W jego przypadku kupujący musi zapłacić co najmniej 245 877 zł brutto. A warto pamiętać, że cały czas mówimy o sumach, do których przysługują również rządowe dopłaty.

REKLAMA

W Polsce dopłaty rządowe wynoszą 18 750 lub 27 000 zł. Uzyskanie takiej kwoty sprawi, że cennik Volkswagena ID. Buzza stanie się z całą pewnością dużo bardziej korzystnie wyglądający dla polskiego nabywcy.

ID.Buzz Cargo. Cena niższa i gorsze wyposażenie

Co za tą kwotę otrzyma kupujący? W przypadku osobowego modelu ID.Buzz Pro m.in. przednie i tylne światła LED-owe, 10-calowy ekran multimedialny współpracujący z 5 głośnikami i systemem App-connect, system keyless start, Car2X (informuje kierowcę o lokalnych zagrożeniach, np. korku za zakrętem) i rozpoznawania znaków drogowych, aktywny tempomat, dwustrefową klimatyzację automatyczną czy 19-calowe felgi aluminiowe. Model ID.Buzz Cargo posiada np. nie dwustrefową, a jednostrefową klimatyzację automatyczną i 18-calowe obręcze stalowe.

VW ID.Buzz. Kiedy pierwsze auta pojawią się w Polsce?

Według aktualnych deklaracji producenta osoby, które już dziś złożą zamówienie na Volkswagena ID.Buzza, mają sporą szansę odebrać swoje auto jeszcze jesienią tego roku. To wtedy marka zapowiedziała pierwsze dostawy pojazdów do Polski.

VW ID.Buzz: zasięg, moc i ładowanie

VW ID.Buzz jest napędzany 204-konnym silnikiem elektrycznym. Jednostka zamontowana z tyłu za pośrednictwem 1-biegowej przekładni przekazuje na tylne koła 310 Nm momentu obrotowego. Bateria ma pojemność wynoszącą 77 kWh (82 kWh brutto). Według wyliczeń wykonanych w zgodzie z cyklem WLTP, auto powinno pokonać na takiej ilości prądu 419 km w przypadku modelu Pro i 424 km w przypadku Cargo. Baterię można ładować prądem stałym o maksymalnej mocy ładowania do 170 kW. Dzięki temu czas uzupełniania zapasów prądu w zakresie od 5 do 80 procent pojemności to tylko 30 minut.

Więcej na temat technologii VW ID. Buzz w kolejnym materiale: Volkswagen ID.Buzz zaprezentowany. Co potrafi e-Bulli?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(1)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Nikt
    2022-07-26 10:32:21
    Wart 1/10 tej ceny
    0
QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kondycja branży motoryzacyjnej. Kto będzie budować samochody przyszłości?

Branżę motoryzacyjną czeka szereg wyzwań. Wraca do normalności po okresie pandemii, a do tego stoi u progu transformacji. I w tym punkcie warto spojrzeć na nią, ale od strony HR-u. Jak wygląda dostępność wykwalifikowanej kadry w tym sektorze?

Jak odpalić silnik z kabli? Kierowca musi pamiętać o kolejności

Jak odpalić silnik z kabli? To pytanie, które jest szczególnie aktualne o tej porze roku. A odpowiedź dotyczy kolejności podłączania przewodów do obydwu akumulatorów. Ta jest najważniejsza.

MAN TGE po liftingu. Model 2024 otrzyma jakby luksusowe wnętrze

MAN TGE przechodzi właśnie drobny lifting. I ten w stu procentach skupi się na kabinie pasażerskiej. Unowocześni multimedia, ale i systemy bezpieczeństwa. Stąd nazwa Next Level. Co konkretnie się zmieni po modernizacji?

Paliwo E10. Wyszukiwarka z szeregiem błędów. Pozwala nawet na tankowanie benzyną... diesla

W sieci pojawiła się rządowa wyszukiwarka, w której można sprawdzić, czy twój pojazd jest kompatybilny z paliwem E10. A lista jest naprawdę ciekawa! Czasami silnik 1,6 FSI znosi nowy typ benzyny, a czasami nie. Program zaleca nawet stosowanie benzyny E10 w... dieslu. A to nie koniec błędów.

REKLAMA

Miesiącami szukano sprawcy dziurawienia opon. Odkrycie, kto za tym stoi było zaskakujące

We włoskim miasteczku od kilku miesięcy szukano sprawcy dziurawienia opon w samochodach. Odkrycia dokonano dzięki nagraniom z kamer monitoringu. Okazało się, że był to pies. Jak to się stało, że zniszczył tyle samochodów?

Nowy Opel Corsa Hybrid. MHEV pojedzie nawet kilometr na samym prądzie

Opel Corsa po liftingu po raz pierwszy w historii modelu otrzymał lekką hybrydę. MHEV w niemieckim hatchbacku może mieć 100 lub 136 koni mocy. A to nie koniec dobrych informacji na temat tego auta.

Opony całoroczne a zimowe. Które są lepsze?

Opony na zimę to opony zimowe? Dziś to już nie jest takie oczywiste. Zwłaszcza że na rynku pojawił się szereg opon całorocznych. Czy wielosezonówka może stanowić realną alternatywę?

Mandat za jazdę nieodśnieżonym samochodem w 2023 r. Kara może być liczona w tysiącach

Jazda nieodśnieżonym samochodem stanowi wykroczenie. A w 2023 r. na kierowców czeka wyjątkowo surowa kara. Bo gdy policjanci zaczną podliczać kolejne składowe wykroczenia, uzbiera się kilka tysięcy złotych. Ładna sumka!

REKLAMA

Płatność za paliwo samochodem, czyli aplikacja Skody Pay to Fuel

Płatność za paliwo samochodem to nowy pomysł Skody. Kierowca po zatankowaniu pojazdu może uruchomić aplikację Pay to Fuel, wsiąść do auta i po prostu odjechać. Płatność dokona się automatycznie i w pełni zdalnie. Jak działa ten system? I jakie są jego wymagania?

Ukrainiec ukarany za brak prawa jazdy. Choć prawo jazdy miał...

Ukrainiec został ukarany przez polski sąd za brak prawa jazdy. Dokument wydany w Ukrainie posiadał, ale ten stracił ważność. To jednak mogło nie mieć znaczenia w świetle ustawy przedłużającej jego ważność w Polsce. Tego sąd jednak nie sprawdził. RPO wystąpił z kasacją.

REKLAMA