REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI 150 KM

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Volkswagen Golf Sportsvan 2014
Volkswagen Golf Sportsvan 2014
Kamil Fraszkieiwcz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne VW Golf Sportsvan 1.4 TSI 150 KM- przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych wymiary nadwozia i wiele innych informacji.

Volkswagen Golf Sportsvan: różnice

Golf Sportsvan to następca Golfa Plusa. Zbudowany został na płycie podłogowej MQB. W stosunku do pozostałych odmian Golfa, wersja Sportsvan różni się od nich wymiarami.  W porównaniu z klasycznym Golfem i Golfem Variantem rozstaw osi jest o około 50 mm większy, samochód jest o 83 mm dłuższy od klasycznego Golfa i o 224 mm krótszy niż Variant,wyższy od hatchbacka o 126 mm, a od Golfa Varianta bez relingów o 117 mm. Pod względem szerokości jest bardzo zbliżony do pozostałych odmian.

REKLAMA

Na tle poprzednika, czyli GOlfa Plusa, Sportsvan jest znacznie przestronniejszy o czym zdecydował przede wszystkim większy o 107 mm rozstaw osi. Dodatkowe centymetry pozwoliły także uzyskać dodatkowe 76 litrów pojemności bagażnika (obecnie to równe 500 l). Co ciekawe, mimo zwiększonych gabarytów auta, nowy model jest nawet o 90 kg lżejszy od protoplasty.

Samochód Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI 150 KM MT6
Rodzaj silnika benzynowy z turbosprężarką
Kod silnika CHPB
Położenie silnika z przodu, poprzecznie, przed osią 
Wtrysk paliwa bezpośredni TSI
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1395 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 110/150 kW/KM w zakresie 5000-6000 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm w zakresie 1500-3500 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,27
Napęd  przedni
Skrzynia biegów manualna 6. biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 8,8 s
Prędkość maksymalna 212 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 6,9/ 4,7/ 5,5l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: wielowahaczowe (po 4 wahacze)
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarczowe wentylowane, 288 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarczowe lite, 277 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 338/1 807/1 578 mm
Rozstaw osi 2685 mm
Masa własna 1316 kg
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 500/1520 l
Ładowność 564 kg
Liczba obrotów kierownicy 2,1
Średnica zawracania 11,1 m
Pojemność baku 50 l
Cena od 93 490 zł

Volkswagen Golf Sportsvan 2014
Kamil Fraszkieiwcz
Volkswagen Golf Sportsvan 2014
Kamil Fraszkieiwcz
Volkswagen Golf Sportsvan 2014
Kamil Fraszkieiwcz
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA