Dane techniczne: Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD 200 KM
REKLAMA
REKLAMA
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Wrangler pojawił się na rynku w 1987 roku. Obecnie dostępna jest III generacja tego modelu oznaczona symbolem JK. Wersja Rubicon przystosowana jest do najcięższych warunków. Posiada m.in. bardziej zaawansowany napęd na cztery koła Rock-Trac® NV241 OR z reduktorem 4,0:1, elektronicznie rozłączany przedni stabilizator, elektromechaniczne blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego TRU-LOCK, osłony układu przeniesienia napędu, większe tarcze hamulcowe, zawieszenie tylne o wysokiej wytrzymałości “High Performance”, wysokociśnieniowe amortyzatory jednorurowe wyposażone w technologię “Low Speed Tunable”.
REKLAMA
Zobacz też: Test Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD: bezkompromisowy twardziel
Dane techniczne: Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD
Samochód | Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD 200 KM AT5 |
Rodzaj silnika | wysokoprężny z turbosprężarką VTG |
Kod silnika | |
Położenie silnika | z przodu, wzdłużnie |
Wtrysk paliwa | common rail 1800 bar |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa | 2777 cm3 |
Układ cylindrów | rzędowy |
Moc maksymalna | 147/200 kW/KM przy 3600 obr/.min |
Maksymalny moment obrotowy | 460 Nm w zakresie 1600-2600 obr./min |
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): | b.d. |
Napęd | tylny/4x4 |
Skrzynia biegów | 5-biegowa, adaptacyjna przekładania automatyczna W5A580 z nadbiegiem i manualnym sterowaniem Auto Stick |
Przełożenie redukcyjne | 4,0:1 |
Przyspieszenie 0 - 100 km/h | 10,7 s |
Prędkość maksymalna | 169 km/h |
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) | 10,2/7,7/8,6 l |
Zawieszenie kół przednich: | 5-drżąkowa, sztywna oś |
Zawieszenie kół tylnych: | 5-drżąkowa, sztywna oś |
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) | tarcze wentylowane, 332 mm |
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) | tarcze lite, 316 mm |
Wymiary (dług./szer./wys.) | 4 223 (z kołem zapasowym) /1 873/1 840 mm |
Rozstaw osi | 2424 mm |
Masa własna | 1 858 kg (wersja Sport) |
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. | 142/714 l |
Ładowność | 648 kg (wersja Sport) |
Głębokość brodzenia | 762 mm |
Kąt najazdu/ rampowy /zejścia | 37,8⁰/25,5⁰/31,3⁰ |
Liczba obrotów kierownicy | 2,7 (przekładnia kulkowa) |
Średnica zawracania | 10,36 m |
Pojemność baku | 66 l |
Cena | 172 100 zł |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.