Nowe Volvo V40 R-Design
REKLAMA
REKLAMA
Razem z modelem V40 Cross Country zadebiutowała wersja, która zainteresuje młodszych wielbicieli Volvo. V40 R-Design z zewnątrz rozpoznamy po metalowej kracie chłodnicy, sportowym dyfuzorze, podwójnej rurze wydechowej i po pięcioramiennych felgach (w rozmiarze 17 i 18 cali). Wisienką na torcie jest nowy kolor lakieru – Rebel Blue. Nowa barwa została zainspirowana modelem Volvo C30 Polestar. Wersja R-Design może również zostać zestawiona z sześcioma innymi opcjami kolorystycznymi.
REKLAMA
Więcej różnic wewnątrz auta: Volvo V40 R-Design, tak jak standardowa wersja V40 zostało wyposażone w cyfrowe zegary z trzema układami o różnej konfiguracji i funkcjonalności – Elegance (elegancja), Eco (ekologia) i Performance (osiągi). Jednak w przypadku R-Design wszystkie tryby wyświetlane są w tym samym, jasnoniebieskim kolorze.
Zobacz też: Test Volvo C30 D4 R-Design: Wiking z ADHD
Tapicerka foteli została wykonana z połączenia czarnej matowej i perforowanej skóry. Ich zwieńczeniem jest wyszywane logo R-Design z błękitną literą „R”.
Zmiany we wnętrzu obejmują również specjalnie zaprojektowaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów, dźwignię hamulca ręcznego oraz sportowe pedały.
Oprócz nowego koloru karoserii, nam najbardziej przypadła do gustu czarna podsufitka oraz wykończenie deski rozdzielczej niebieską nicią.
Zobacz też: Volvo S60 Polestar Concept - 508 KM i 3,9 s do "setki"
Wersję R-Design można zestawić ze wszystkimi silnikami dostępnymi dla nowego Volvo V40 – od silnika diesla D2 o mocy 115 KM i emisją CO2 na poziomie 94 g/km (3,6 l/100 km), po najmocniejszy benzynowy pięciocylindrowy silnik turbo T5 o mocy 254 KM.
Samochód może zostać również wyposażony w podwozie sportowe, obniżone o 10 mm.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.