Tata Indigo
REKLAMA
REKLAMA
Indyjskie kombi jest o 36 centymetrów dłuższe od swojego pierwowzoru i oferuje klientom 410 litrowy bagażnik, który po złożeniu tylnej kanapy zwiększa swą pojemność do 1370 l, przy zachowaniu płaskiej podłogi.
REKLAMA
Zobacz również: Tata Indica Vista
Na rynku indyjskim Indigo pojawiła się w wersji sedan, ale w Polsce dostępna jest tylko wersja kombi, w tylko jednej konfiguracji wyposażenia. Auto posiada manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane wszystkie szyby, autoalarm, immobilizer, centralny zamek, ABS, dwie poduszki powietrzne, relingi dachowe czy roletę przestrzeni bagażowej.
Wśród jednostek napędowych klienci mogą wybrać między 1.4-litrowym silnikiem benzynowym a Dieslem o tej samej pojemności. Motor benzynowy generuje 85 KM, przy momencie obrotowym wynoszącym 120 NM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 160 km/h. Do setki auto przyspieszy w 12 sekund, a w cyklu mieszanym według producenta spali 7 litrów paliwa.
Zobacz również: Wady i zalety silnika benzynowego i wysokoprężnego
Silnik wysokoprężny przy momencie obrotowym równym 140 Nm rozwija moc 75 KM. Auto z silnikiem Diesla rozpędzi się do 155 km/h, przyspieszając od 0-100 km/h w 15 sekund. W tym przypadku średnie spalanie ma wynieść 5.2 litra.
Tak jak inne auta z Tata Motors, Indigo ma przekonać do siebie klientów dzięki niskiej cenie oraz przyzwoitym, jak na tą cenę, wyposażeniu. Samochód z silnikiem benzynowym można kupić za 26 950 zł, wersja z Dieslem kosztuje 29 950 zł.
REKLAMA
REKLAMA