Rosyjskie GTI
REKLAMA
REKLAMA
Różni się od „zwykłej” Kaliny zderzakami z imitacjami dyfuzorów, spojlerem na klapie bagażnika, lakierowanymi listwami boczne, chromowaną rurą wydechową oraz 15 calowymi felgami z oponami w rozmiarze 195/50.
REKLAMA
Zobacz również: Hyundai RB na żywo w Moskwie
We wnętrzu znajdziemy metalowe nakładki na pedały, białe tarcze wskaźników, plastiki imitujące aluminium. Podstawowa wersja jest napędzana silnikiem 1.4 16V, który rozwija 90 KM i 127 Nm. Prędkość maksymalna to 165 km/h. Przyśpieszenie do "setki" trwa 13 sekund. Szybsza jest Kalina Sport 1.6 16V, której silnik generuje 98 KM i 145 Nm, auto zaś osiąga 183 km/h. W mocniejszej wersji silnikowej zwiększony jest rozstaw kół a zawieszenie obniżone o 20 milimetrów.
Zobacz również: Polo sedan tylko dla Azji i Rosji
Kalina Sport 1.4 kosztuje w przeliczeniu 34 tysiące złotych. Samochód jest wyposażony w podgrzewane fotele, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektrycznie regulowane szyby i klimatyzację. Wyposażenie Kaliny Sport 1.6 jest identyczne jak w przypadku wariantu z silnikiem 1.4, a samochód kosztuje w przeliczeniu 38 tysięcy złotych.
REKLAMA
REKLAMA