REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-23

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Rząd zbuduje drogi przyspieszone zamiast ekspresowych?

Rząd twierdzi, że brakuje pieniędzy na realizacje m.in. tych inwestycji drogowych, które mają zostać rozpoczęte za kilka lat (program na lata 2014-2025). Resort infrastruktury zastanawia się, czy w ramach oszczędności zamiast dróg ekspresowych nie wybudować dróg tańszych - tzw. przyspieszonych. Czy ograniczenie budowy komfortowych dróg szybkiego ruchu to będzie kolejna cena, jaką trzeba będzie zapłacić za socjalne przywileje obiecane przez PiS?

Rządowy Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023(25) - które inwestycje drogowe na Śląsku?

Które inwestycje drogowe na obszarze województwa śląskiego zostały wpisane na listę rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023925)?

Rząd przyjął Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023

Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.) został przyjęty przez rząd. Które inwestycje drogowe znalazły się na liście do realizacji?

Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 r. - 110 inwestycji w Małopolsce

W ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 r. w województwie małopolskim zostanie zrealizowanych 110 inwestycji drogowych. których?

REKLAMA

Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-23 - ocena ekspertów

Eksperci Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa oraz Business Centre Club odnieśli się do kształtu Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-23, jakie są ich opinie?

Założenia programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-23

Zgodnie z założeniami programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-23 jego celem jest dokończenie sieci dróg szybkiego ruchu w Polsce na tyle, by czas przejazdy pomiędzy głównymi miastami w Polsce skrócił się o co najmniej 15 minut. Podnoszona jest również kwestia likwidacji miejsc niebezpiecznych.

REKLAMA

REKLAMA