Honda Civic V: demontaż zegarów
REKLAMA
REKLAMA
Na rynku istniej dużo firm produkujących różnego rodzaju zamienniki, różnokolorowe wkładki na zegary oraz konsole o zupełnie innym rozmieszczeniu zegarów.
Trzeba tutaj zaznaczyć, iż zaleca się szczególną ostrożność przy tego rodzaju sprzęcie, ze względu na jego jakość i zafałszowane wskazywania pomiarów poprzez niedokładne ustawienia mierników.
REKLAMA
Zobacz również: Jak wyciszyć drzwi samochodowe?
Zaczynamy od zdemontowania przełącznika świateł awaryjnych i czarnej atrapy kokpitu. Zegarek zostaje w atrapie, należy tylko odpiąć wtyczkę zasilania. Mając zdjętą czarną atrapę odkręcamy cztery śruby wkrętakiem krzyżakowym, mocujące konsolę z zegarami. Obracamy we wnęce kokpitu zegary o około 90 stopni i odpinamy wszystkie gniazda elektryczne, zabezpieczone plastikowymi języczkami, które wystarczy lekko podważyć. Na koniec odkręcamy linkę prędkościomierza i obrotomierza.
Zobacz również: Pleśń w samochodzie, jak sobie z nią poradzić?
REKLAMA
REKLAMA