Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH

Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH. / Poczta Polska
Poczta Polska podpisała umowę, na mocy której klienci będą mogli odbierać paczki w 7 tysiącach kiosków RUCHu.

Przesyłkę Poczty Polskiej odbierzesz w kiosku RUCH

Poczta Polska i RUCH zawarły umowę  na odbiór przesyłek Poczty Polskiej w ogólnopolskiej sieci kiosków RUCH. Klienci Poczty Polskiej dzięki temu będą mieli do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek. To największa sieć click & collect w Polsce.

Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich „door to door”, oferuje w  4100 placówkach pocztowych usługę „Odbiór w Punkcie” przesyłek paczkowych lub kurierskich. W ubiegłym roku do tej sieci dołączyło także 1000 stacji paliw Orlen, które wydają przesyłki Poczty Polskiej. Obecna umowa z siecią RUCH  na obsługę wydawania paczek w blisko 1700 kioskach i salonikach znacząco zwiększa potencjał do korzystania z usług paczkowych operatora narodowego. 

Odwiedź nasz dział Usługi kurierskie

Od listopada br. sklepy internetowe, platformy do e-handlu i klienci biznesowi będą mogli nadawać paczki w Poczcie Polskiej z opcją odbioru w kioskach i salonikach RUCH.  Prawie  1700  nowych lokalizacji w sieci Poczty Polskiej zwiększy  eKupującym możliwości wygodnego odbioru produktów zakupionych online.  Ponad 95 proc. punktów RUCH  jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele. Paczki w kioskach i salonikach RUCH będą czekały na odbiór do 7 dni, a klienci zostaną poinformowani o czekającej przesyłce sms-em. Zakres usług objętych umową z RUCH obejmuje najpopularniejsze usługi paczkowe Poczty Polskiej:  Paczka24 i Paczka48, Pocztex Kurier48, Pocztex Ekspres24.

 – Klienci chcą mieć jak najwięcej dogodnych dla siebie miejsc do odbioru ezakupów. Dlatego naszym głównym celem w segmencie eCommerce jest zapewnienie jeszcze większej liczby punktów odbioru przesyłek. Systematycznie poszerzamy naszą sieć o punkty partnerów biznesowych. Chcemy już w 2017 roku mieć 10 tys. takich punktów. Obecna umowa z RUCH-em  będzie miała także skutki biznesowe, bo zakładamy zwiększenie liczby paczek obsługiwanych przez Pocztę, dzięki konkurencyjnej ofercie dla e-sklepów, którym zależy na jak najwygodniejszej formie dostaw dla swoich klientów.  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Zobacz też: Usługi kurierskie dla klientów indywidualnych

Znaczącą przewagą rynkową sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen i kiosków i saloników RUCH są lokalizacje  punktów dostępnych na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich, gdzie inni operatorzy nie oferują swoich usług.  – Śledzimy ogólnoświatowe trendy i widzimy, że podobne rozwiązania rozwijają wszyscy operatorzy zorientowani na eCommerce – tworzą placówki własne, partnerskie oraz urządzenia samoobsługowe – mówi Grzegorz Kurdziel.

 Umowa z Pocztą Polską wpisuje się w strategię rozwoju RUCH S.A., która staje się nowoczesną firmą usługową. Świadcząc usługi pocztowo-kurierskie, wykorzystujemy potencjał rozbudowanej sieci punktów własnych, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Wdrażając usługę dla klientów Poczty Polskiej, RUCH S.A.bazował na doświadczeniu i kompetencjach operacyjnych rozwiniętych podczas procesu wprowadzania usług własnych – dodaje Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Zarządu RUCH.

Zobacz też: Nowa usługa dla małych importerów i sklepów internetowych

Jak działa usługa „Odbiór w punkcie”

Usługa polega na możliwości odebrania zamówienia internetowego w wybranym punkcie odbioru, w dogodnym momencie i czasie, bez konieczności oczekiwania na przyjazd kuriera. 80% przesyłek dociera do punktów odbioru następnego dnia roboczego pod chwili nadania, zaś maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę to dwa dni robocze.

Każda przesyłka jest ubezpieczona do 1000 zł. Klient jest informowany kilkukrotnie o losach przesyłki np. wiadomościami smsowymi – w momencie nadania przez sklep internetowy, dotarcia przesyłki do punktu oraz po 3 dniach od dotarcia przesyłki do punktu. Klient może też śledzić status przesyłki online na stronach www. Przesyłka jest przechowywana 7 dni.

W  dogodnym miejscu i czasie

75% kupujących w internecie skorzystało w ostatnich 6 miesiącach z usług polegających na odbiorze przesyłki w punkcie. Użytkownicy firm kurierskich oceniają „Odbiór w Punkcie” jako usługę wiarygodną, unikatową (w porównaniu do usług firm kurierskich). Użytkownicy usług firm kurierskich doceniają tę usługę przede wszystkim za możliwość odbioru paczki w dowolnym miejscu i czasie (co nie jest oferowane  w ramach klasycznych usług firmy kurierskiej), ale również ze względu na fakt, że 80% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia.

(n: 550 osób, które robią zakupy w internecie, przynajmniej raz na miesiąc, badania Ipsos, 2015 r.).

Źródło: Materiały Poczty Polskiej

Moto
Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?
29 kwi 2024

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?
29 kwi 2024

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary
27 kwi 2024

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy
26 kwi 2024

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł
26 kwi 2024

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana
26 kwi 2024

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

Pożar samochodu elektrycznego. Co zrobić? Jak się zachować?
26 kwi 2024

Pożar Luciad Air w Warszawie sprawił, że na tapet powrócił temat pożarów samochodów elektrycznych. Jak w razie pojawienia się ognia powinien zachować się kierujący pojazdem i inni użytkownicy drogi? Jak gasić ogniwa zawarte w baterii?

Jazda na rolkach i wrotkach a przepisy drogowe. Rolkarz to pieszy czy kierujący? Jakie ma obowiązki?
26 kwi 2024

Sezon na rolki i wrotki startuje wraz z pierwszymi objawami wiosny. A to oznacza, że warto przypomnieć zasady poruszania się tymi "środkami transportu". Bo ich również dotyczą przepisy drogowe. Na jakie konkretnie zasady wskazują?

To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin
25 kwi 2024

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?
25 kwi 2024

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

pokaż więcej
Proszę czekać...