REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Europejska Sieć Produktów Spożywczych

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Europejska Sieć Produktów Spożywczych to porozumienie, które określa jednolite standardy dla międzynarodowych usług logistycznych dla produktów spożywczych.

Europejska Sieć Produktów Spożywczych zrzesza 12 dostawców na większości obszaru Europy

REKLAMA

REKLAMA

Dwunastu europejskich dostawców usług logistycznych dla branży spożywczej podpisało porozumienie dotyczące jednolitych standardów usług. W ten sposób powstała sieć transportowa, która obejmuje większość obszaru Europy.
„Ponad połowa wszystkich przetargów na usługi logistyczne w zakresie przewozu produktów spożywczych, jakie otrzymujemy, ma charakter transeuropejski” – Alfred Miller, dyrektor zarządzający Dachser Food Logistics. „Obecnie, przy planowaniu struktur dystrybucji, detaliści i producenci coraz bardziej wychodzą poza granice krajowe. Dążymy do zaspokojenia tych rosnących potrzeb, a wraz z Europejską Siecią Produktów Spożywczych będziemy oferować międzynarodowe usługi logistyczne z jednego źródła”. Obejmuje to określone kryteria usług i jakości dla klientów, jak również wspólne standardy wewnętrzne, np. dla procesów, dokumentacji oraz interfejsów w informatyce. W rezultacie usługi logistyczne w zakresie przewozu produktów spożywczych w Europie dostosowano tak, aby stały się szybsze, bardziej przejrzyste i niezawodne.

W ramach tej sieci Dachser obejmie wiodącą pozycję w zakresie systemów. Sieć zorganizowana jest w oparciu o wzajemne zaufanie przedsiębiorstw rodzinnych o solidnej historii działalności na rynkach regionalnych. Wszystkie te przedsiębiorstwa oferują usługi logistyczne w tych częściach Europy, w których mają doskonały dostęp zarówno do detalistów, jak i producentów. Europejska Sieć Produktów Spożywczych łączy doświadczenie firm logistycznych o ugruntowanej pozycji w zakresie przewozu produktów spożywczych dla klientów działających w całej Europie w jeden spójny system.
Europejska Sieć Produktów Spożywczych generuje przychód w zakresie logistyki produktów spożywczych w wysokości ok. 1,2 mld euro, dysponuje prawie milionem miejsc paletowych
w magazynach dedykowanych dla produktów spożywczych oraz użytkuje około 3.500 pojazdów. W nadchodzących miesiącach planowane jest rozszerzenie Sieci o większą liczbę partnerów. Jak mówi Miller, „Misją Europejskiej Sieci Produktów Spożywczych jest stworzenie wiodącej sieci dla europejskiego transportu produktów spożywczych oraz zagwarantowanie najwyższej jakości dla europejskiego sektora produktów spożywczych”.

Od października nowe usługi - vivengo

Nowe usługi viviengo, jasno określające standardy transportowe i informatyczne, będą stosowane od 1 października. Czasy tranzytu obliczone zostały na podstawie wcześniej określonego zasięgu wszystkich firm uczestniczących w Europejskiej Sieci Produktów Spożywczych. Począwszy od niewrażliwego na czas rozwiązania „vengoflex”, po szczególne wyjazdy lub dostawy niedzielne oraz dostawy w święta państwowe w ramach usługi „vengospeed plus”. Vivengo spełnia wszystkie wymagania klienta. Nowa linia produktów zależnych od czasu tranzytu będzie dostępna od października dla określonych krajów, a ich wdrożenie będzie odbywać się stopniowo.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Materiały prasowe Dachser

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komunikat CANARD: e-Doręczenia w sprawach o wykroczenia dopiero od 1 października 2029 r.

Mimo postępującej cyfryzacji administracji publicznej, w sprawach o wykroczenia nadal nie obowiązują przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) przypomina, że wdrożenie e-Doręczeń w tym obszarze nastąpi dopiero 1 października 2029 roku.

Już 60 proc. używanych aut w Polsce pochodzi z importu. Dlaczego Polacy wciąż tak chętnie kupują samochody używane z zagranicy?

Ponad połowa używanych samochodów na polskim rynku pochodzi z zagranicy – a liczby te wciąż rosną, zbliżając się do rekordowych poziomów sprzed kilku lat. Prym w imporcie wiodą auta z Niemiec, ale to import z USA notuje najbardziej dynamiczny wzrost. Jednocześnie przeciętny wiek i przebieg sprowadzanych pojazdów są wyraźnie wyższe niż w przypadku transakcji na autach krajowych, co może stanowić wyzwanie dla nabywców.

Przestarzałe przepisy taxi blokują rozwój nowoczesnej mobilności w Europie

Do 2030 roku nawet 190 milionów Europejczyków – niemal 40 proc. populacji – może regularnie korzystać z usług taksówkarskich zamawianych za pośrednictwem aplikacji mobilnych. W ocenie koalicji Shared Mobility Europe, dynamiczny rozwój sektora nowoczesnych przejazdów taksówkarskich jest skutecznie hamowany przez przestarzałe, rozdrobnione i często sprzeczne przepisy krajowe.

Spłata mandatu karnego na raty, a wygaszenie punktów karnych. Resort infrastruktury zajmie się tematem

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił z pismem do ministra infrastruktury Dariusza Klimczaka ws. kierowców, którzy podejmują się spłaty mandatu karnego na raty. Choć działają zgodnie z prawem, są traktowani mniej korzystnie niż ci, którzy opłacili grzywnę jednorazowo.

REKLAMA

KGP: 111 890 interwencji, 440 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 111 890 interwencji. Byli wzywani do 440 wypadków drogowych.

Karta parkingowa w 2025 roku [FAQ]

Kto może otrzymać kartę parkingową w 2025 roku? Co daje taka karta osobie z niepełnosprawnością? Oto kilka odpowiedzi na często zadawane pytania!

Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

REKLAMA

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA