GEFCO: Sposób na transport motocykli
REKLAMA
REKLAMA
Usługi logistyczne dla rynku pojazdów jednośladowych to dynamicznie rozwijający się obszar działalności GEFCO. W Europie Centralnej Wschodniej wciąż wzrasta popyt na tego rodzaju środki lokomocji. Ta tendencja niesie ze sobą szerokie perspektywy rozwoju biznesu 2wheelers.
REKLAMA
GEFCO od wielu lat działa na rynku pojazdów jednośladowych. Operator świadczy swoje usługi największym producentom i importerom z tej branży.
Rocznie obsługuje blisko 500 000 pojazdów. Jednym z największych projektów, jaki przeprowadziło GEFCO w ostatnim czasie był transport multimodalny prawie 47 000 jednośladów z Chin i Tajwanu oraz dystrybucja tych pojazdów do 1300 dealerów zlokalizowanych na terenie Francji, Włoch, Hiszpanii i Niemiec.
Transport motocykla dla klienta indywidualnego
REKLAMA
Oprócz ciągłego rozwoju usług na rzecz producentów i dealerów coraz większe nadzieje pokładamy w rozwoju usług dedykowanych klientom indywidualnym na trasach międzynarodowych. – mówi Sebastian Plesiński, Zastępca Dyrektora Handlowego GEFCO Polska, odpowiedzialny za usługi 2wheelers. W całej Europie wzrasta popularność turystyki motocyklowej.
W Polsce, ze względu na relatywnie krótki sezon umożliwiający komfortowe podróżowanie jednośladem, coraz więcej motocyklistów decyduje się na zwiedzanie południowej Europy. By nie tracić cennego czasu na dojazd powierzają transport swojego pojazdu samochodem na tzw. kołach do wybranego kraju by samemu dolecieć tam samolotem i w pełni wykorzystać swój czas na zwiedzanie. – dodaje Sebastian Plesiński.
Podczas Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów GEFCO zaprezentuje rozwiązania, które pozwalają na bezpieczny transport motocykli na długich trasach. Do realizacji tych usług GEFCO korzysta m.in. ze specjalnych ram zabezpieczających jednoślady oraz dwupoziomowych naczep.
W tym roku dodatkową atrakcją stoiska będą egzemplarze rzadkich motocykli producentów współpracujących z GEFCO takich jak: awangardowa Bimota Tesi – jedyny motocykl na rynku posiadający zawieszenie wahaczowe zarówno z przodu jak i z tyłu, a także rzadko spotykane na polskich drogach modele MV Agusta, Moto Guzzi czy nowość na polskim rynku - Victory.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA