REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Elektryczny Harley-Davidson!

Harley-Davidson LiveWire elektryczny motocykl
Harley-Davidson LiveWire elektryczny motocykl
Harley-Davidson

REKLAMA

REKLAMA

Świat się zmienia. Dowodem tego są prace nad elektrycznym motocyklem Harley-Davidson, marki stanowiącej pewien symbol w świecie jednośladów.

REKLAMA

Postępując według filozofii rozwijania produktów zgodnie z sugestiami klientów, począwszy od przyszłego tygodnia klienci z USA będą mogli odbyć jazdę próbną  i wyrazić swoją opinię, kształtując przyszłość pierwszego w historii elektrycznego motocykla Harley-Davidson. Choć produkt nie wejdzie na razie do sprzedaży, Projekt LiveWire ma na celu poznanie oczekiwań klientów dotyczących elektrycznego motocykla Harley-Davidson.

REKLAMA

„Ameryka jest ojczyzną innowacji“ - powiedział Matt Levatich, Prezes i Dyrektor generalny firmy Harley-Davidson Motor Company - „I podobnie jak Ameryka, Harley-Davidson przeszedł w swojej historii wiele innowacyjnych przeobrażeń, na każdym etapie postępując zgodnie z wolą klientów. Projekt LiveWire to kolejny, ekscytujący krok w naszej historii, który robimy, słuchając opinii klientów“.

W ramach prezentacji LiveWire Experience, klienci będą mogli odbyć jazdę próbną, podzielić się wrażeniami i poznać więcej faktów dotyczących tego motocykla. W Projekcie LiveWire będą mogły także uczestniczyć osoby, które na co dzień nie jeżdżą motocyklem - a wszystko dzięki symulatorowi jazdy Jumpstart. Podczas objazdu USA - rozpoczynającego się od wyprawy Route 66 - do końca 2014 roku odwiedzimy ponad 30 dealerów Harley-Davidson. W 2015 roku prezentacja LiveWire Experience będzie kontynuowana w USA, Kanadzie oraz Europie.

„Bazujemy na sukcesie wielu ostatnich innowacji wprowadzonych przez Harley-Davidson” - powiedział Levatich - „W ciągu kilku minionych lat rozszerzyliśmy zasięg, obejmując nowe grupy klientów, a także zmodernizowaliśmy metody opracowywania produktów i produkcji”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Owocem tych działań są najnowocześniejsze produkty, takie jak niedawno wprowadzone motocykle z Projektu Rushmore, Street 500 i 750, a także ogłoszenie Projektu LiveWire”.

Innowacyjne rozwiązania to jeszcze więcej wolności

REKLAMA

Ten niesamowity nowy motocykl łączy dziedzictwo stylu z najnowszymi technologiami, tworząc nowatorski, a przy tym charakterystyczny obraz motocykla Harley-Davidson.  „Projekt LiveWire przypomina projekt pierwszej gitary elektrycznej, a nie elektrycznego samochodu” - powiedział Mark-Hans Richer, Wiceprezes i Dyrektor marketingu w firmie Harley-Davidson Motor Company - „To wyrażenie indywidualności i ikonicznego stylu, tyle że w wersji elektrycznej. Projekt LiveWire to śmiały krok dla firmy i marki”. Motocykl zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy, doskonałe przyśpieszenie i wyróżnia się niesamowitym dźwiękiem. „Dźwięk to jeden z wyróżników” - powiedział Richer - „Przywodzi na myśl myśliwiec na lotniskowcu. Dźwięk wytwarzany przez maszynę LiveWire został specjalnie dopracowany tak, aby wyróżniał się na tle motocykli z silnikami spalinowymi i elektrycznymi dostępnymi na rynku”.

Długoterminowe plany wprowadzenia na rynek produktu Projektu LiveWire zostaną określone po analizie opinii motocyklistów, którzy odbyli jazdy próbne w ramach prezentacji Project Livewire Experience. „Gwarantujemy niezapomniane wrażenia z jazdy i postępujemy zgodnie z sugestiami naszych klientów” - powiedział Richer - „Ponieważ technologia pojazdów elektrycznych szybko się rozwija, chcemy zebrać jak najwięcej opinii motocyklistów podczas prezentacji Project Livewire Experience, aby odnieść sukces w tym sektorze rynku w miarę rozwoju tej technologii”.

Wolność jazdy dla przyszłych pokoleń

Ponieważ jazda w otoczeniu pięknej przyrody jest jednym z najważniejszych doświadczeń motocyklisty, ekologia stanowi podstawowy element strategiczny firmy Harley-Davidson.

„Ochrona środowiska jest dla nas ważna” - powiedział Levatich - „Projekt LiveWire to tylko jeden z elementów zachowania piękna jazdy dla przyszłych pokoleń. Jako firma odnosząca sukcesy od 111 lat, myśląc o przyszłych pokoleniach, mamy na myśli nadchodzące 111 lat”.

Więcej informacji na temat projektu LiveWire oraz daty i lokalizacje przystanków prezentacji Project LiveWire Experience można znaleźć na www.projectlivewire.com.

Harley-Davidson LiveWire elektryczny motocykl
Harley-Davidson
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA