REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kabriolet za 30 000 zł

Audi A4 jest samochodem dla osób dość konserwatywnych. Auto ma bardzo prostą linię nadwozia, która jest ponadczasowa. Audi A4 jest samochodem czteroosobowym, lecz jest tak tylko umownie, gdyż na tylnej kanapie nie da się komfortowo podróżować.
Audi A4 jest samochodem dla osób dość konserwatywnych. Auto ma bardzo prostą linię nadwozia, która jest ponadczasowa. Audi A4 jest samochodem czteroosobowym, lecz jest tak tylko umownie, gdyż na tylnej kanapie nie da się komfortowo podróżować.
newspress.co.uk

REKLAMA

REKLAMA

Samochód bez dachu jest świetnym rozwiązaniem dla osób lubiących spokojne przejazdy przez miasto i podziwianie okolicznych zabudowań. Kwota 30 000 zł pozwoli na zakup zarówno klasycznego auta z lat 90'tych jak i całkiem nowoczesnego samochodu.
1 Opel Tigra jest małym samochodem zbudowanym na podstawie Opla Corsy. Tigra wyposażona w twardy dach pozwala bez obaw jeździć cały rok. Czas jaki mały Opel potrzebuje na złożenie dachu to 18 sekund. Wynik ten jest godny pochwały.
newspress.co.uk
2 Mercedes CLK jest samochodem, który konstrukcyjnie oparty jest na klasie C. Mimo to CLK prezentowana jest jako klasa E w wersji Coupe. Od roku 2009 zmieniono nazwę tego modelu na E-Classe Coupe. Samochód wyposażany był w materiałowy dach, który występował w trzech wariantach kolorystycznych.
newspress.co.uk
3 Ford Focus CC nie jest zbyt popularnym autem. Samochód ten posiada dość ciekawą linię nadwozia, ale jedynie gdy dach jest złożony. W momencie zamknięcia dachu Focus traci swoją prezencję i staje się trochę nieproporcjonalnym coupe.
newspress.co.uk
4 Chrysler PT Cruiser jest jednym z najbardziej szpanerskich samochodów jakie możemy kupić za 30 000 zł. Auto w stylu retro które zostało pozbawione dachu najprawdopodobniej miało problemy ze sztywnością nadwozia co zmusiło inżynierów do pozostawienia pałąka przeciwkapotażowego, który negatywnie wpływa na wygląd auta.
newspress.co.uk
5 BMW serii 3 jest kolejną odmianą nadwoziową tego niezwykle popularnego samochodu. Auto tak samo jak inne wersje posiada napęd na tylne koła co pozwala na czerpanie ogromnej przyjemności z jazdy. Należy jednak pamiętać, że sztywność tego typu karoserii jest mniejsza niż bryły zamkniętej i auto gorzej będzie spisywało się w ciasno pokonywanych zakrętach.
newspress.co.uk
6 Mercedes SL jest to klasyczne auto, które mimo swojego wieku dość dobrze trzyma wartość. SL wyposażany był w miękki, składany dach oraz w ręcznie nakładanego hardtopa. Auto cieszyło się uznaniem ze względu na swoje znakomite jak na owe czasy właściwości trakcyjne.
newspress.co.uk
7 Renault Megane jest jednym z najładniejszych samochodów w nadwoziu coupe-cabrio zarówno z dachem złożonym jak i zamkniętym. Samochód nieźle się prowadzi i jest wygodny, lecz doskwierają mu typowe dla aut francuskich wady związane z elektroniką.
newspress.co.uk
8 Audi TT w momencie premiery wywołało skrajne emocje wśród fanów motoryzacji. Jedni uważali go za piękne auto, a drudzy skazali na porażkę twierdząc, że auto w którym nie da się odróżnić przodu od tyłu nie ma racji bytu. Czas pokazał, że Audi TT dobrze się sprzedawało zarówno jako coupe i jako kabriolet. Samochód był wyposażany w znane od lat silniki Volkswagena, które odznaczały się niezawodnością.
newspress.co.uk
9 Peugeot 307 CC był jednym z pierwszych samochód kompaktowych które wyposażone były w składany, metalowy dach. Peugeot nawet zorganizował serię wyścigów dla 307 CC. Auto było także wykorzystywane jako podstawa do budowy rajdówki WRC.
newspress.co.uk
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA