REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Smartfon a obsługa leasingu

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Europejski Fundusz Leasingowy SA
zakup auta
zakup auta
fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Pobieranie faktur elektronicznych, realizowanie wniosków i potwierdzanie salda online - to jedne z operacji, które mogą wykonywać na swoich smartfonach osoby korzystające z leasingu.

Dzięki stronie: https://klient.efl.com.pl, klienci EFL mają dostęp do wszystkich potrzebnych im informacji o każdej porze dnia i nocy. W sytuacji braku dostępu do komputera klienci wykorzystują telefon komórkowy lub tablet.

REKLAMA

Aplikacja na smartfona ułatwi zarządzanie płatnościami w leasingu

Do głównych zalet aplikacji należy zdalne zarządzanie swoimi płatnościami. Za pomocą SMSa czy wiadomości e-mail klient zostaje powiadomiony o wystawionych fakturach czy zbliżających się terminach płatności. Samodzielnie może też pobrać w dogodnym dla siebie momencie dokumenty: upoważnienie do wyjazdu za granicę czy opinię o współpracy, dokonać aktualizacji swoich danych.
Portal gwarantuje także bezpieczną e-fakturę udostępnianą  bez dodatkowych opłat. Usługi posprzedażowe realizowane samodzielnie przez Klienta poprzez portal są bezpłatne. Klienci posiadający dużą liczbę aktywnych umów mają również opłatę za tę usługę znacznie obniżoną.

Zobacz też: Jakie kryteria musi spełniać firma, by skorzystać z leasingu?

Poza tym EFL, jako pierwsza firma leasingowa umożliwiła potwierdzanie salda online. Odbiorca portalu otrzymuje link do swoich dokumentów, które są umieszczone
w internetowym biurze obsługi klienta. Po zalogowaniu się, uzyskuje dostęp do funkcji: „potwierdzenia salda” i „arkusza inwentaryzacyjnego” dzięki czemu może w szybki sposób dokonać operacji.
Portal jest na bieżąco rozwijany i modyfikowany spełnić oczekiwania użytkowników np. poprzez wprowadzenie tzw. „komunikatów zbiorczych” ograniczono liczbę wysyłanych do klientów wiadomości. 

Aplikacja coraz bardziej popularna

W ubiegłym  miesiącu z usług Portalu KlientEFL skorzystało ponad 19 tysięcy użytkowników. Tak duża liczba wejść ma związek m.in. z akcją  „Inwentaryzacja 2013” polegającą na potwierdzaniu sald rozrachunków z kontrahentami. Jak wynika ze statystyk liczba użytkowników portalu wzrasta od 5 do 10 % miesięcznie. Portal cieszy się nie tylko dużą popularnością użytkowników, ale został również doceniony przez specjalistów. EFL po raz kolejny został nagrodzony tytułem „Firmy Przyjaznej Klientowi” nad którym patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a Portal Klient EFL wyróżniono godłem „Użyteczna Strona”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Tekst: Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL

Zobacz też: Leasing samochodów osobowych dla firmy

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA