REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najcenniejsze polskie marki - Debica

Opona Dębica
Opona Dębica
Dębica

REKLAMA

REKLAMA

W rankingu Najcenniejszych Polskich Marek zaprezentowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" Dębica zajęła 51 miejsce w grupie 100 najmocniejszych polskich marek w 2015 roku. To wynik lepszy niż osiągnęła TVP czy Play.

Dębica - ranking najcenniejszych marek

Dębica ponownie doceniona przez konsumentów. Marka znalazła się w gronie Najcenniejszych Polskich Marek, wyróżniających się najlepszą pozycją rynkową oraz największym prestiżem i uznaniem Polaków.

REKLAMA

REKLAMA

Już po raz 12. dziennik „Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Na liście docenionych brandów po raz kolejny znalazła się Dębica. Pod względem wartości marki, wyprzedziła ona m.in. Yes, Gazetę Wyborczą, czy CCC.

Wartość marki jest ściśle związana z jej obecną siłą i rozpoznawalnością wśród klientów, a tej Dębicy nie sposób odmówić. Jej produkty od lat cieszą się uznaniem na rynku, co znajduje potwierdzenie w mini-rankingu, pokazującym jakie marki jako pierwsze pojawiają się w świadomości klientów – w tym zestawieniu Dębica zajęła wysokie 7. miejsce. Przywiązanie do dębickiej marki widać także we wskaźniku referencji, określającym odsetek klientów - użytkowników marki – gotowych do jej polecenia innym osobom. Pod tym względem Dębica plasuje się na 16. miejscu, natomiast z uwagi na częstotliwość wybierania jej produktów na 21. pozycji. Wszystkie te czynniki składają się też na siłę marki. W grupie 100 najmocniejszych marek 2015 Dębica znalazła się na 51. miejscu,  wyżej niż TVP, Poczta Polska, czy Play[1] oraz w pierwszej 20-ce najmocniejszych brandów w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”.

Zobacz też: Fabryka opon w Dębicy skończyła 75 lat

„Bardzo nas cieszy, że Dębica jest wymieniana wśród najcenniejszych polskich marek. To potwierdza, że klienci mają do nas zaufanie i cenią jakość naszych produktów, co widać także w ich chęci do polecenia naszych opon rodzinie i znajomym. Ten wynik jest efektem zaangażowania wszystkich pracowników firmy, dla których takie wyróżnienia jest szczególną nagrodą, bo przyznaje je najsurowsze jury, czyli konsumenci” – powiedział Stanisław Cieszkowski, Prezes Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wysoka pozycja w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek to kolejne ważne wyróżnienie dla Dębicy, przyznane w ostatnich tygodniach. W listopadzie, drugi rok z rzędu, została ona bowiem uhonorowana tytułami Superbrands Poland 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016 - specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem. To potwierdza ugruntowaną pozycję Dębicy na polskim rynku.

Marka Dębica już na trwałe wpisała się w historię gospodarczą Polski, ale przede wszystkim regionu podkarpackiego. Wskazują na to opinie ekspertów, którzy przy okazji prezentacji wyników raportu na temat atrakcyjności Podkarpacia
- przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego
- wymienili Dębicę w gronie firm-wizytówek Podkarpacia. Obecność marki o tak silnej pozycji rynkowej, która zarazem jest jednym z największych pracodawców
i eksporterów w regionie, ma istotny wpływ na postrzeganie całego regionu.
A atrakcyjność Podkarpacia, jak pokazują wyniki badania, jest coraz wyższa zarówno pod względem gospodarczym, jak i turystycznym.

1* Badanie siły marek Millward Brown dla „Rzeczpospolitej” przeprowadzono w październiku br. metodą wywiadów indywidualnych na próbie losowej 1200 osób powyżej 15. roku życia z miast powyżej 20 tys. mieszkańców.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA