Nowe Audi A6 Allroad
REKLAMA
REKLAMA
Model ten jest minimalnie szerszy i dłuższy od poprzednika głównie za sprawą zmienionych zderzaków oraz większych aluminiowych nadkoli. Nadwozie skonfigurowano 6 cm wyżej niż u poprzednika. Do nowej wersji w każdym modelu proponowane będą 18- lub 20-calowe felgi.
REKLAMA
Zobacz też: Nowy Porsche Boxster. Zwrot w stronę oszczędności?
Także wnętrze Allroada ma być jego mocną stroną. Siedzenia obszyto specjalnie przygotowaną tapicerką Santos Brown, na progach pojawiły się listwy informujące w jakiej wersji A6 się znajdujemy, a przestrzeń ładunkowa zyskała szereg nowych mocowań bagażu.
Nowe Audi zostało odchudzone aż o 70 kg, co siłą rzeczy poprawia względy ekonomiczne, oraz osiągi auta.
Zobacz też: Nowa Dacia Lodgy – tanie auta dla dużej rodziny
REKLAMA
Producent proponuje jeden silnik benzynowy TFSI o pojemności 3 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o mocy 310 KM, pozwalający rozpędzić się do pierwszej setki w 5,9 s. Spalanie, według producent, ma wynosić około 9 l/100 km w cyklu mieszanym.
Dla entuzjastów silników wysokoprężnych Audi przygotowało 3-litrowy silnik TDI dostępny w trzech opcjach mocy. Pierwsza to 204 KM i 450 Nm, kolejna 245 KM i 580 Nm oraz najmocniejsza - 313-konna, która pozwoli Allroad'owi osiągnąć setkę w 5,6 s.
Zobacz też: Ford EcoSport na salonach w New Delhi
Auto będzie dostępne w salonach sprzedaży prawdopodobnie na początku wiosny, prawdopodobnie cena podstawowej wersji z 204-konnym silnikiem Diesla wynosi około 240 tys. zł.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.