REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jeep Avenger. Cena wersji benzynowej i elektrycznej w Polsce jest znana!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Jeep Avenger cena
Jeep Avenger. Cena wersji benzynowej i elektrycznej w Polsce jest znana!
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Jeep Avenger. Cena nowego modelu amerykańskiej marki w Polsce będzie startować od 99 900 zł. Ile będzie kosztować elektryczny Avenger?

Jeep Avenger to pierwszy w historii Jeep z Polski!

Jeep atakuje nowy segment rynku. Avenger to crossover segmentu B. I choć to popularna część rynku europejskiego, a do tego model ma naprawdę efektowny wygląd, są jeszcze dwie informacje, które w przypadku tego Jeepa są szczególnie ważne z polskiego punktu widzenia. Po pierwsze auto będzie składane w naszym kraju. Wybrana została tyska fabryka! Po drugie na naszym rynku poza elektrykiem zaoferowana będzie też wersja napędzana silnikiem benzynowym.

REKLAMA

Jeep Avenger – dane techniczne:

Jeep Avenger wymiary:

  • długość – 4048 mm
  • szerokość – 1776 mm
  • wysokość – 1534 mm
  • rozstaw osi – 2557 mm
  • zwis przedni – 822 mm
  • zwis tylny – 705 mm
  • średnica zawracania – 10,5 m

Jeep Avenger 1.2 GSE T3:

  • doładowany benzyniak z bezpośrednim wtryskiem paliwa
  • 1199 cm3 pojemności, 3 cylindry
  • moc 100 KM, moment obrotowy 205 Nm
  • napęd FWD, 6-biegowa skrzynia manualna
  • sprint 0 - 100 km/h w 10,6 sek., prędkość maksymalna 184 km/h
  • średnie spalanie 5,5 - 5,6 l/100 km
  • masa własna 1187 kg, pojemność bagażnika 380 litrów
  • zbiornik paliwa o pojemności 44 litrów

Jeep Avenger eMotor:

  • napęd FWD, 1-biegowa skrzynia
  • moc 156 KM, moment obrotowy 260 Nm
  • przyspieszenie 0 - 50 km/h w 3,1 sek., 0 - 100 km/h w 9,0 sek.
  • prędkość maksymalna 150 km/h
  • pojemność akumulatora brutto – 54 kWh
  • pojemność akumulatora netto – 51 kWh
  • zasięg WLTP – 550 km (miasto), 404 km (cykl mieszany)
  • ładowanie 11 kW w 5,5 h od 0 do 100 proc. pojemności akumulatora
  • ładowanie DC w 24 minuty od 20 do 80 proc. pojemności akumulatora
  • masa własna 1536 kg, pojemność bagażnika 355 litrów

Jeep Avenger 1.2 GSE T3 – cennik:

Benzynowy Jeep Avenger będzie oferowany tylko na kilku rynkach w Europie, w tym w Polsce. Auto będzie sprzedawane w jednej konfiguracji. 1.2-litrowy, 3-cylindrowy benzyniak o mocy 100 koni mechanicznych zostanie sparowany z napędem na przednie koła i 6-biegową skrzynią manualną. Jeepa Avengera 1.2 GSE T3 można już zamawiać. Pierwsze egzemplarze dotrą do klientów już za kilka tygodni.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Avenger – 99 900 zł
  • Longitude – 109 000 zł
  • Altitude – 118 300 zł
  • Summit – 132 300 zł

Jeep Avenger eMotor – cennik:

Cennik Jeepa Avengera napędzanego silnikiem elektrycznym wystartuje od 174 tys. zł. Model jest dostępny w salonach, tyle że na razie kierowcy mają jedynie możliwość składania zamówień. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom późną wiosną.

  • Avenger – 174 000 zł
  • Longitude – 181 300 zł
  • Altitude – 191 100 zł
  • Summit – 205 700 zł
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA