Dane techniczne: BMW X5 xDrive30d 258 KM F15
REKLAMA
REKLAMA
BMW X5
BMW X5 F15 to trzecia generacja tego modelu. Jest to prekursor klasy SAV (Sports Activity Vehicle) cieszący się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów. Ze względu na niezwykle bogate wyposażenie, duży rozstaw osi (prawie 3 m!) i dobrze zestrojone zawieszenie stanowi coraz poważniejszą alternatywę dla typowych limuzyn. Auto występuje z napędem na cztery koła xDrive. Wśród silników dominują jednostki wysokoprężne - 25d (2.0 R4 218 KM), 30d (3.0 R6 258 KM xDrive), 40d (3.0 R6 313 KM) i M50d (3.0 R6 381 KM). Motory benzynowe znalazły się pod maską odmiany xDrive35i (3.0 R6 306 KM) i xDrive (4.4 V8 449 KM). Zachęcamy do zapoznania się z wynikami naszego redakcyjnego testu BMW X4 xDrive30d, który znajdziecie poniżej zdjęcia:
REKLAMA
Zobacz też: Test BMW X5 3.0d 258 KM: jakość limuzyny ukryta w nadwoziu SUV-a
Dane techniczne: BMW X5 30d 258 KM xDrive F15
Samochód | BMW X5 xDrive30d 258 KM F15 |
Rodzaj silnika | wysokoprężny z turbosprężarką VGT |
Kod silnika | - |
Położenie silnika | wzdłużnie |
Wtrysk paliwa | Common Rail, wtryskiwacze piezoelektryczne 1800 barów |
Liczba cylindrów | 6 |
Pojemność skokowa | 2993 cm3 |
Układ cylindrów | rzędowy |
Moc maksymalna | 190/258 kW/KM w zakresie 4000 obr/.min |
Maksymalny moment obrotowy | 560 Nm w zakresie 1500-3000 obr./min |
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): | 0,31 |
Napęd | 4x4 |
Skrzynia biegów | automatyczna 8. biegowa (jednosprzęgłowa) |
Przyspieszenie 0 - 100 km/h | 6,9 s |
Prędkość maksymalna | 230 km/h |
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) | 7,1/ 5,7 / 6,2 l |
Zawieszenie kół przednich: | kolumny MacPhersona |
Zawieszenie kół tylnych: | wielowahaczowe Integral IV |
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) | tarcze wentylowane / 332 mm |
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) | tarcze wentylowane / 320 mm |
Wymiary (dług./szer./wys.) | 4 886/ 1 938/ 1 762 mm |
Rozstaw osi | 2 933 mm |
Masa własna | 2070 kg |
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. | 650 / 1870 l |
Ładowność | 710 kg |
Liczba obrotów kierownicy | b.d. |
Średnica zawracania | 12,7 m |
Pojemność baku | 85 l |
Cena | od 285 900 zł (wersja xDrive30d) |
Cena egzemplarza testowego | 443 187 zł |
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.