Lancia Lybra
REKLAMA
REKLAMA
Lybra produkowana była w latach 1999 -2005, a sprzedawana była do 2006. Występowała w dwóch wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowy sedan (Berlina) i pięciodrzwiowe kombi (Station Wagon), których podstawą była płyta podłogowa Alfy Romeo 156. Lancia Lybra była w czołówce najlepiej wyposażonych aut w klasie Premium, sprzedawana była w kilku wersjach kolorystycznych nadwozia i z kilkoma rodzajami tapicerki.
REKLAMA
Zobacz również: Rekord sprzedaży Audi
Do podstawowego wyposażenia należały cztery poduszki powietrzne, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, ABS i panel zintegrowany z radiem, zmieniarką CD i komputerem pokładowym, zwanym ICS. Producent zadbał również o bardziej wyrafinowanych klientów tworząc wersje z kurtynami powietrznymi, ogrzewaniem postojowym Webasto, elektrycznie podgrzewanymi fotelami, felgami aluminiowymi, ESP, tempomatem, czujnikami zmierzchu i deszczu i systemem audio firmy Bose.
Zobacz również: Włoska inwazja w Paryżu
Dostępnych było również kilka wersji silnikowych, silniki benzynowe: 1.6 103 KM, 1.8 130 KM i 2.0 generujący 150 KM. Silniki Diesla, o pojemności 1.9 JTD i początkowo o mocy 105 KM i 2.4 JTD o mocy 136 KM. Później inżynierom Lancii udało się „wyciągnąć” z mniejszego silnika wysokoprężnego 110 KM, a potem 115 KM, z większego zaś 140 KM, a w efekcie 150 KM. Można było również spotkać wersje z silnikiem 2.0 i czterostopniowym automatem. Pozostałe modele były przednionapędowe, wyposażone w pięciobiegową ręczną skrzynię biegów.
REKLAMA
REKLAMA