Lancia Delta
REKLAMA
REKLAMA
To rodzinny a jednocześnie sportowy samochód, został zbudowany na płycie podłogowej Fiata Bravo.
REKLAMA
Producent oferuje cztery wersje wyposażenia: Argento, Oro, Platino oraz Executive. Wnętrze dostępne jest w trzech kolorach (czarny, granatowy, beżowy). Siedzenia wykonane są z tkaniny, skóry i Alcantary.
Zobacz również: Lancia Musa
Delta w wersji podstawowej dostępna jest z silnikiem 1,4 T-Jet i 1,6 Multijet – oba o mocy 120KM. Auto może być też napędzane 150 konnym silnikiem T-Jet, nowym turbodieslem 1,9 JTD Multijet (190KM), oraz jednostką 1,8 Turbojet Sportronic (200KM).
Delta ze słabszym silnikiem T-Jet do „setki” przyspiesza w 10 sekund, mocniejszy T-Jet potrzebuje 8,2 sekundy. Ich prędkość maksymalna wynosi 190 i 206 km/h, przy średnim zużyciu paliwa (odpowiednio) 6,8 i 7,2 l/100lm. Wysokoprężny 1,6 Multijet o maksymalnej prędkości 186km/h, w 11 sekund osiąga 100 km/h, przy zużyciu 4,9 litra paliwa na 100km w cyklu mieszanym.
Zobacz również: Renault kontratakuje
Luksusowa wersja Delty wyposażona jest dodatkowo w skórzaną tapicerkę, czujnik parkowania, nawigację Instant Nav, 7 poduszek powietrznych, zaś konsola, kierownica i system audio wykończone są chromowanymi elementami. Dostępne są też zaawansowane technologie zapewniające bezpieczną jazdę (TTC, DST, MCF, LTF).
Podstawową wersje Delty można kupić za niecałe 70 tysięcy. Jeżeli chcemy posiadać ekskluzywny model musimy zapłacić nawet około 125 tysięcy.
REKLAMA
REKLAMA