Tata Safari
REKLAMA
REKLAMA
Obecnie produkowana jest już druga generacja SUVa z Indii, która zadebiutowała w 2006 roku. W Polsce, tak jak inne modele Tata, także i Safari jest dostępne od 2008 roku.
REKLAMA
Ten model oferuje klientom przestronne 5-osobowe wnętrze o ładowności wynoszącej 665 kg. Auto nie jest wyposażone tak bogato, jak SUVy cieszące się największą popularnością, ale manualna klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby i lusterka czy centralny zamek powinny wystarczyć mniej wymagającym klientom. Za dopłatą, pojazd można dodatkowo wyposażyć w min. orurowanie przedniego zderzaka, stopnie rurowe, autoalarm czy system audio.
Zobacz również: Dacia Duster minimalizm za małą cenę
Safari ma zaś przewagę na wieloma SUVami- dzięki reduktorowi i blokadzie mechanizmu auto poradzi sobie w trudniejszym terenie. W sprzedaży dostępne są wersje z napędem na jedną i dwie osie. Klienci nie mają wyboru, jeśli chodzi o jednostkę napędową. Safari jest dostępne tylko z turbodieslem o pojemności 2.2 l. i mocy 140 KM, z którym współpracuje 5-biegowa manualna skrzynia biegów. Maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 320 Nm. Indyjski SUV do setki przyspiesza 15.8 s, a jego prędkość maksymalna to 160 km/h. W cyklu mieszanym, auto ma spalać średnio 7.5 litra paliwa na 100 km. Zawieszenie auta skonstruowane jest z myślą o jazdach zarówno po płaskich drogach, jak i po wertepach.
Zobacz również: Tata Indigo
Ceny modelu Safari w Polsce zaczynają się od 69 630 zł za wersję z napędem na przednią oś, oraz 85 900 zł, za auto z napędem na cztery koła. Samochód jest dostępny także z homologacją ciężarową.
REKLAMA
REKLAMA