REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowa forma serwisu w Polsce

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Daniel Kowieski
Nowa forma serwisu w Polsce Fot. Fotolia
Nowa forma serwisu w Polsce Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

W Polsce sprzedaż internetowa jest coraz popularniejsza, ludzie robią zakupy w sieci ze względu na wygodę i oszczędność pieniędzy. Siedząc w domu przed komputerem jesteśmy w stanie kupić praktycznie wszystko i to z dostawą do domu.

Osoby chcące dokonać zakupu części do samochodu mają niestety pewien problem z takimi zakupami. Po dokonaniu transakcji i dostarczeniu towaru, zamawiający musi sam znaleźć warsztat, w którym dany element zostanie zamontowany do auta. Niektórzy wolą pojechać do mechanika i jemu zlecić kupno wszystkiego co będzie potrzebne. Takie rozwiązanie jest droższe bo zostaje naliczona „fatyga” warsztatu, za to na pewno wygodniejsze.

REKLAMA

Zobacz też: Serwis bieżący pojazdów zabytkowych

Ta sytuacja ma się jednak zmienić dzięki nowej usłudze wprowadzonej przez Motosicus.com, jednego z największych dostawców części na rynku. Firma chce połączyć internetową sprzedaż akcesoriów samochodowych z montażem ich w specjalnych punktach obsługi. „Połączenie sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych przez Internet z usługami serwisowymi realizowanymi w tradycyjnych punktach obsługi jest rozwiązaniem wychodzącym naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów zarówno indywidualnych jak i flotowych”. – mówi Mariusz Jagura, Prezes Motoricus Service Sp z o.o.  „Jego głównym atutem jest kompleksowość i elastyczność obsługi poczynając od wygodnego złożenia zamówienia na towary on-line, dostarczenia ich do wybranego serwisu i realizacji ich montażu”. – dodaje.

Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?

REKLAMA

Motoricus service – spółka powołana w marcu 2011 roku zajmuje się rozwijaniem sieci serwisów samochodowych zlokalizowanych w całej Polsce. W jej skład wchodzą serwisy firmowe pod nazwą motoricus.com oraz punkty prywatne działające na zasadach franchisingu. W tym momencie takich punktów jest 33 ale dzięki dużemu zainteresowaniu takim rozwiązaniem, będzie to sukcesywnie rozwijane i docelowo w 2013 roku ma wynosić 50.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Firma chętnie będzie rozbudowywać swoją sieć w oparciu o system franszyzy, do którego może przystąpić każdy warsztat. Współpraca z niezależnymi warsztatami ma polegać na dostarczaniu fachowej wiedzy i obowiązujących już standardów. W praktyce oznacza to wyposażenie w odpowiedni sprzęt, wprowadzanie nowych technologii, dobór asortymentu oraz szkolenia pracowników w kwestii kwalifikacji i obsługi klienta.

Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego

Źródło Motoricus S.A.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Komunikat CANARD: e-Doręczenia w sprawach o wykroczenia dopiero od 1 października 2029 r.

Mimo postępującej cyfryzacji administracji publicznej, w sprawach o wykroczenia nadal nie obowiązują przepisy ustawy o doręczeniach elektronicznych. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) przypomina, że wdrożenie e-Doręczeń w tym obszarze nastąpi dopiero 1 października 2029 roku.

Już 60 proc. używanych aut w Polsce pochodzi z importu. Dlaczego Polacy wciąż tak chętnie kupują samochody używane z zagranicy?

Ponad połowa używanych samochodów na polskim rynku pochodzi z zagranicy – a liczby te wciąż rosną, zbliżając się do rekordowych poziomów sprzed kilku lat. Prym w imporcie wiodą auta z Niemiec, ale to import z USA notuje najbardziej dynamiczny wzrost. Jednocześnie przeciętny wiek i przebieg sprowadzanych pojazdów są wyraźnie wyższe niż w przypadku transakcji na autach krajowych, co może stanowić wyzwanie dla nabywców.

Przestarzałe przepisy taxi blokują rozwój nowoczesnej mobilności w Europie

Do 2030 roku nawet 190 milionów Europejczyków – niemal 40 proc. populacji – może regularnie korzystać z usług taksówkarskich zamawianych za pośrednictwem aplikacji mobilnych. W ocenie koalicji Shared Mobility Europe, dynamiczny rozwój sektora nowoczesnych przejazdów taksówkarskich jest skutecznie hamowany przez przestarzałe, rozdrobnione i często sprzeczne przepisy krajowe.

Spłata mandatu karnego na raty, a wygaszenie punktów karnych. Resort infrastruktury zajmie się tematem

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił z pismem do ministra infrastruktury Dariusza Klimczaka ws. kierowców, którzy podejmują się spłaty mandatu karnego na raty. Choć działają zgodnie z prawem, są traktowani mniej korzystnie niż ci, którzy opłacili grzywnę jednorazowo.

REKLAMA

KGP: 111 890 interwencji, 440 wypadków drogowych, 28 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 111 890 interwencji. Byli wzywani do 440 wypadków drogowych.

Karta parkingowa w 2025 roku [FAQ]

Kto może otrzymać kartę parkingową w 2025 roku? Co daje taka karta osobie z niepełnosprawnością? Oto kilka odpowiedzi na często zadawane pytania!

Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

REKLAMA

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA