Nowa forma serwisu w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Osoby chcące dokonać zakupu części do samochodu mają niestety pewien problem z takimi zakupami. Po dokonaniu transakcji i dostarczeniu towaru, zamawiający musi sam znaleźć warsztat, w którym dany element zostanie zamontowany do auta. Niektórzy wolą pojechać do mechanika i jemu zlecić kupno wszystkiego co będzie potrzebne. Takie rozwiązanie jest droższe bo zostaje naliczona „fatyga” warsztatu, za to na pewno wygodniejsze.
REKLAMA
Zobacz też: Serwis bieżący pojazdów zabytkowych
Ta sytuacja ma się jednak zmienić dzięki nowej usłudze wprowadzonej przez Motosicus.com, jednego z największych dostawców części na rynku. Firma chce połączyć internetową sprzedaż akcesoriów samochodowych z montażem ich w specjalnych punktach obsługi. „Połączenie sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych przez Internet z usługami serwisowymi realizowanymi w tradycyjnych punktach obsługi jest rozwiązaniem wychodzącym naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów zarówno indywidualnych jak i flotowych”. – mówi Mariusz Jagura, Prezes Motoricus Service Sp z o.o. „Jego głównym atutem jest kompleksowość i elastyczność obsługi poczynając od wygodnego złożenia zamówienia na towary on-line, dostarczenia ich do wybranego serwisu i realizacji ich montażu”. – dodaje.
Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?
REKLAMA
Motoricus service – spółka powołana w marcu 2011 roku zajmuje się rozwijaniem sieci serwisów samochodowych zlokalizowanych w całej Polsce. W jej skład wchodzą serwisy firmowe pod nazwą motoricus.com oraz punkty prywatne działające na zasadach franchisingu. W tym momencie takich punktów jest 33 ale dzięki dużemu zainteresowaniu takim rozwiązaniem, będzie to sukcesywnie rozwijane i docelowo w 2013 roku ma wynosić 50.
Firma chętnie będzie rozbudowywać swoją sieć w oparciu o system franszyzy, do którego może przystąpić każdy warsztat. Współpraca z niezależnymi warsztatami ma polegać na dostarczaniu fachowej wiedzy i obowiązujących już standardów. W praktyce oznacza to wyposażenie w odpowiedni sprzęt, wprowadzanie nowych technologii, dobór asortymentu oraz szkolenia pracowników w kwestii kwalifikacji i obsługi klienta.
Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego
Źródło Motoricus S.A.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA