Zwiększa się sprzedaż Chevroleta
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
W zeszłym roku od stycznia do czerwca Chevrolet sprzedał 233 205 pojazdów, a w analogicznym okresie tego roku – o 18 615 egzemplarzy więcej, bo aż 251 820. Tym samym amerykańska firma wykazała większy niż przeciętny rozwój branży. Standardowe sześć procent zwiększyła do ośmiu. Obecnie udziały w rynku europejskim marki to 2,4 procenta.
REKLAMA
„Dzięki nowym modelom takim jak Orlando, Captiva, Aveo hatchback i sedan, które są już dostępne u dealerów, a także dzięki czterem innym samochodom, w tym pojazdowi elektrycznemu o rozszerzonym zasięgu (Volt), który pojawi się już wkrótce, jesteśmy pełni optymizmu, ponieważ coraz więcej europejskich klientów dostrzega w Chevrolecie znakomitą wartość i możliwości - powiedział Wayne Brannon, dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. „Czy mogło być coś wspanialszego niż wprowadzenie na rynek siedmiu ekscytujących, nowych modeli w setną rocznicę naszego istnienia, aby jak najlepiej zapoczątkować kolejne 100 lat? Od modelu Spark po Corvette, od Volta po Camaro, wkraczamy do nowych segmentów i znaczymy coraz więcej dla całego rynku”.
Zobacz też: Promocyjne ceny w salonach Chevroleta
Przez pierwsze półrocze bieżącego roku najlepiej wśród Chevroletów w Europie sprzedawał się Spark (59 358 egzamplarzy). Następny był Aveo – 44 114 pojazdy. W sierpniu będziemy mogli zakupić nową wersję Chevroleta Aveo z turbodoładowanym silnikiem Diesla o pojemności 1,3 litra. Trzeci pod względem sprzedaży był Chevrolet Cruze sedan, nagrodzony tytułem AutoBest. To wyróżnienie dla najlepszego samochodu roku 2010. Ponadto samochód otrzymał 5, czyli największą ilość gwiazdek według Euro NCAP. Ilość sprzedanych jego modeli to 36 317. Jest to najczęściej kupowany model amerykańskiej marki na świecie. Według prognoz ten stan się szybko nie zmieni, ponieważ latem kupić będziemy mogli Cruze’a w wersji hatchback.
Drugi kwartał 2011 roku również przyniósł Chevroletowi wzrost wyników sprzedaży o 11,6 procenta, dając wynik 142 711 sprzedanych samochodów.
Zobacz też: Liderzy amerykańskich kompaktów
W Polsce natomiast przez pierwsza połowę 2011 roku Chevroleta kupiło 3 716 Polaków. Tutaj również odnotowano wzrost, w porównaniu z tym samym okresem roku 2010, kiedy to sprzedano 3 099 aut. To powoduje, że 2,46 procenta udziału w rynku samochodów osobowych w naszym kraju należy właśnie do Chevroleta. To o 0,5 procenta więcej niż rok temu.
W samym tylko czerwcu w Europie sprzedano 49 622 modele Chevroleta i jest to większy o 5 118 sztuk rezultat niż rok temu.
REKLAMA
REKLAMA