„Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z jednym z największych producentów samochodów w Europie” — powiedział Harold Goddijn, Chief Executive Officer TomTom. — „Kompletna oferta map, usług informacyjnych i nawigacyjnych zapewnia firmie TomTom wyjątkową pozycję w branży motoryzacyjnej. Współpraca z PSA to dowód, że nasze produkty spełniają zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania lokalizacyjne i nawigacyjne”.
Zobacz też: Lexus wybiera nawigację TomTom
Do kluczowych funkcji i usług rozwiązania TomTom dla PSA należą:
- Oprogramowanie nawigacyjne TomTom.
- Wysokiej jakości mapy ponad 30 krajów w Europie i Ameryce Łacińskiej.
- TomTom HD Traffic – usługa wyznaczająca najszybsze trasy z uwzględnieniem ruchu drogowego, przewyższająca ofertę innych dostawców pod względem pokrycia i częstości aktualizacji.
- TomTom Places – lokalne wyszukiwanie interesujących miejsc ze wskazówkami dotarcia.
- TomTom Danger Zones – alarmuje kierowców o niebezpiecznych odcinkach drogi.
Zobacz też: Kampania Mama TomTom w pełni sezonu