Tegoroczny Ogólnopolski Finał stanowił trzeci etap rozgrywki krajowej w ramach już drugiej edycji międzynarodowego konkursu ŠKODA Serwis Challenge. Do pierwszego etapu w maju br. Przystąpiło 140 Techników Serwisowych z 97 serwisów. Z tej grupy w sierpniu br. Wyłoniono 33 najlepszych.
Zobacz też: Audi A6 wyróżnione nagrodą „Złota Kierownica”
W finale stanowiącym zwieńczenie zmagań krajowych, najlepszym okazał się Maciej Podlecki ze ŠKODA - PEHAMOT, Sp. z o.o. w Szczecinie. Drugą lokatę zajął Marek Borkowski – ze ŠKODA Carsed w Siedlcach. Trzecie miejsce przypadło Piotrowi Siuchnińskiemu z KPI RETAIL Sp. z o.o. Poznań.
"Kluczowym elementem świadczenia najwyższej jakości usług serwisowych są kompetencje naszych pracowników" - podkreślił Dyrektor Obsługi Posprzedażnej ŠKODA AUTO Polska SA, Michał Bajon. Serwisowy Program Szkoleniowy, którym objęci są pracownicy zatrudnieni w serwisach ŠKODY na całym świecie, umożliwia zdobycie wiedzy technicznej i najwyższych umiejętności praktycznych.
Zobacz też: Spada sprzedaż nowych aut w Europie
„Priorytetem dla nas jest wykorzystywanie tego potencjału w codziennej pracy, która stanowi kluczowy element budowania pozytywnej opinii o serwisach ŠKODA w naszym kraju.
Z tych też względów zawsze z olbrzymią satysfakcją nagradzamy najlepszych”, dodał Bajon.