REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Międzynarodowe centrum logistyczne Skody

Dzięki nowoczesnej i szybkiej obsłudze, dostawy na rynek czeski realizowane są następnego dnia rano, na pozostałych rynkach europejskich w ciągu 24 godzin.  fot. SKODA
Dzięki nowoczesnej i szybkiej obsłudze, dostawy na rynek czeski realizowane są następnego dnia rano, na pozostałych rynkach europejskich w ciągu 24 godzin. fot. SKODA

REKLAMA

REKLAMA

Pierwszy etap rozbudowy międzynarodowego centrum logistycznego przeznaczonego do obsługi zamówień i dostaw oryginalnych części i akcesoriów Skody właśnie został zakończony. Jest to część projektu, w ramach którego Skoda zainwestowała łącznie 800 milionów czeskich koron (32 mln euro).

W drugim i ostatnim etapie rozbudowy centrum logistycznego powstanie zautomatyzowany magazyn składowania części. Inwestycja zakończy się w 2012 roku. Terminal zajmuje powierzchnię 18 600 m², a cały obiekt przeznaczony do obsługi zamówień i dostaw oryginalnych części i akcesoriów Skody to w sumie 68 600 m² powierzchni.

REKLAMA

Zobacz też: Polski rynek wita Skodę Superb Laurin & Klement

Halę zaprojektowano tak, by w razie wzrostu ilości zapotrzebowań powiększyć halę logistyczną. Skoda zdecydowała się na taka inwestycję, ponieważ skróci to czas i poprawi jakość dostawy oryginalnych części.

REKLAMA

„W czasach intensywnego wzrostu poziomu sprzedaży samochodów Skoda, musimy dysponować wydajnymi ośrodkami, które obsłużą ten rynek, zwłaszcza w kontekście coraz większej liczby naszych modeli" powiedział Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

W Centrum Części Skody, realizacja zamówień na oryginalne części i akcesoria trwa przez całą dobę. W centrum pracuje około 500 pracowników na trzy zmiany. Średnio ponad 24 000 części dziennie jest tu rozdysponowywanych na ponad 100 rynków.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Skoda będzie miała własny ośrodek do testów zderzeniowych

Dzięki nowoczesnej i szybkiej obsłudze, dostawy na rynek czeski realizowane są następnego dnia rano, na pozostałych rynkach europejskich w ciągu 24 godzin.

W Centrum Części ŠKODY, oryginalne części i akcesoria są przygotowywane i realizowane przez całą dobę. W centrum pracuje około 500 pracowników na trzy zmiany. Średnio ponad 24 000 części dziennie jest tu rozdysponowywanych na ponad 100 rynków. fot. SKODA
Pierwszy etap rozbudowy międzynarodowego centrum logistycznego przeznaczonego do obsługi zamówień i dostaw oryginalnych części i akcesoriów ŠKODY właśnie został zakończony. Jest to część projektu, w ramach którego ŠKODA zainwestowała łącznie 800 milionów czeskich koron (32 mln EUR). fot. SKODA
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA