REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Audi wprowadzi do oferty 12 nowych modeli w 2014 r.

Audi A1
Audi A1
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Według ekspertów, rok 2014 będzie dla branży motoryzacyjnej okresem intensywnego rozwoju. Audi planuje znaczne zwiększenie udziału w polskim rynku i wprowadzenie 12 nowych modeli.

Ubiegły rok zakończył się dla Audi dobrymi wynikami sprzedaży, co pozwala na stawianie śmiałych prognoz na najbliższych dwanaście miesięcy. Rok 2013 zamknął się wynikiem 5574 (2012: 5111) zarejestrowanych w Polsce samochodów. To o 9,1 procent lepszy rezultat niż w roku 2012, dający marce Audi 1,93 procent udziałów w polskim rynku motoryzacyjnym. Na rok 2014 planuje się dalsze zwiększanie sprzedaży w Polsce oraz systematyczne powiększanie udziałów rynkowych.

REKLAMA

„Oprócz stałego zwiększania wolumenu sprzedaży będziemy doskonalić jej jakość, a także zwrócimy jeszcze większą uwagę na obsługę posprzedażową” – mówi Michał Bowsza, dyrektor marki Audi w Polsce. „Naszą ambicją jest również rozbudowa sieci sprzedaży”.

Zobacz też: Test Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI/184 KM DSG

REKLAMA

Zwiększenie udziału w polskim rynku ma ułatwić m.in. wprowadzenie do oferty nowych modeli. Polską premierę w tym roku będą miały m.in. sportowa wersja najmniejszego Audi – model S1, sportowa, luksusowa limuzyna – Audi S8, flagowe A8 W12, nowe Audi TT, odświeżone modele A6 i A7 (S7 i RS7) oraz kolejne wersje modelowe z rodziny A3: A3 Cabriolet i sportowe S3 Limousine oraz S3 Cabriolet.

Ponadto, zgodnie z przyjazną środowisku strategią koncernu, w najbliższym roku zadebiutuje w Polsce Audi A3 e-tron o napędzie hybrydowym, dającym możliwość ładowania akumulatorów wprost z sieci elektrycznej. Audi A3 e-tron zapowiada nadejście nowej generacji pojazdów hybrydowych. Elektryfikacja napędu, głównie przy pomocy rozwiązań typu plug-in, odgrywa decydującą rolę w strategii czterech ringów, dlatego na kolejne lata zapowiadane są następne modele Audi wyposażone w takiego rodzaju jednostki napędowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 KM - czas gra na jego korzyść

REKLAMA

Nadchodzących dwanaście miesięcy będzie przebiegać pod znakiem dalszego umacniania na polskim rynku pozycji napędu na cztery koła quattro. Dla Audi, quattro to coś więcej niż rozwiązanie techniczne – to filozofia. Od roku 1980, kiedy rozpoczęto seryjną produkcję aut wyposażonych w taki układ, pojęcie to jest symbolem bezpiecznej i sportowej jazdy, wysokich kompetencji technicznych i dynamicznego stylu życia. Samochody z tym napędem to sztandarowa cecha oferty Audi.

W roku 2013, z taśm produkcyjnych zjechał pięciomilionowy model quattro. Dzięki temu, cztery ringi mają na swoim koncie więcej sprzedanych pojazdów z napędem na cztery koła niż jakakolwiek inna marka premium. Audi oferuje zdecydowanie najszerszą w segmencie premium paletę takich pojazdów. Audi Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad oraz wszystkie modele S i RS, dostępne są wyłącznie z napędem quattro. We niemal wszystkich innych, Audi oferuje go opcjonalnie. Jeśli uwzględnić dostępne obecnie typy karoserii, silniki i skrzynie biegów, to otrzymamy ofertę ponad 140 różnych wariantów wyposażonych w taki napęd. Polscy klienci coraz częściej wybierają auta typu quattro, decydując się również na najmocniejsze, sportowe  wersje poszczególnych modeli – S i RS.

Źródło: Materiały prasowe Audi

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA