Peugeot rośnie w siłę
REKLAMA
REKLAMA
Na rynkach priorytetowych dla rozwoju marki Peugeot zanotowano znaczące wzrosty. Na europejskim rynku , który łącznie skurczył się o 1%, Peugeot zachowuje zdobyte w 2010 roku czwarte miejsce oraz 7,4% udziału w rynku. W najbardziej rozwojowym regionie czyli Chinach, marka umacnia swoją pozycję odnotowując regularny wzrost (17%). Peugeot sprzedał tam 88 tysięcy egzemplarzy swoich pojazdów.
REKLAMA
Zobacz też: Pierwsza jazda: Peugeot 508 - lekkość i wygoda
REKLAMA
Na rynku rosyjskim wzrost wyniósł aż 58%, a w Ameryce Łacińskiej sprzedaż Peugeotów wzrosła o 20%. Rodzimy, europejski rynek, mimo niekorzystnych tendencji okazał się dla Peugeota życzliwy. We Francji praktycznie wszystkie modele z gamy przyczyniły się do wzrostów (udział w rynku urósł do 18%).
W Europie środkowo-wschodniej marka zyskała 0,5 % udziału w rynku we wszystkich krajach regionu. W Holandii Peugeot stał się pierwszą na rynku marką pod względem liczby rejestracji samochodów osobowych, zaś w Danii liderem zarówno w sprzedaży samochodów osobowych, jak i użytkowych.
Zobacz też: Nowy Peugeot Bipper
Sprzedaż modeli Peugeot kształtuje się następująco:
Peugeot 508 w Europie: 45 000 zamówień
Peugeot RCZ: w ciągu 6 pierwszych miesięcy 2011 r. sprzedano 10 000 egzemplarzy tego modelu
Peugeot 3008: wzrost sprzedaży o 13% (74 000 egzemplarzy)
źródło: Samar
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA