Nowa Jetta podbiła USA
REKLAMA
REKLAMA
Rynek USA to łakomy kąsek dla koncernów samochodowych, nic więc dziwnego że Volkswagen ostro bije się o amerykańskich klientów. Nowa Jetta okazała się przebojem notując 120% wzrost sprzedaży w porównaniu z zeszłym rokiem (i poprzednim modelem). W czerwcu 2011 po nową Jettę sięgnęło ponad 14 tysięcy klientów.
REKLAMA
Zobacz też: Test: Volkswagen Golf VI: co dziś znaczy 1,4?
To dobry wynik biorąc pod uwagę trudności europejskich marek z zaistnieniem w Stanach Zjednoczonych i wynik innych modeli Volkswagena (z ubiegłym miesiącu sprzedano zaledwie 1 Passata, 450 Touaregów, 886 Eosów i 3300 Golfów.
Premiera nowej Jetty miała miejsce właśnie za oceanem. To spore wydarzenie, było początkiem batalii grupy VAG o rynek amerykański. W 2012 roku do sprzedaży wejdzie specjalna wersja VW Passata - w wersji USA. Auto będzie sporo różniło się od europejskiego pierwowzoru.
Zobacz też: Bardziej zuchwały, bardziej dynamiczny: nowy VW Beetle
W czerwcu 2011 roku VW sprzedał w Stanach Zjednoczonych ponad 28 tysięcy samochodów, odnotowując 35% wzrost sprzedaży. Niewątpliwie duża w tym zasługa nowej Jetty, która kosztuje w USA 16 500 dolarów i jest tańsza od VW Golfa.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA