Nissan Qashqai liderem segmentu
REKLAMA
REKLAMA
Najwięcej klientów w 2010 roku znalazł model Qashqai, którego sprzedaż osiągnęła poziom 7 580 sztuk. W roku 2010 model ten przeszedł face-lifting. Sprzedaż Qashqaia na koniec lutego 2010 roku przekroczyła na świecie milion egzemplarzy, a w polskiej sprzedaży Nissana stanowi on wraz z modelem Qashqai+2 54%.
REKLAMA
Na kolejnych miejscach w rankingu sprzedaży znalazły się następujące modele: Note (1 525 sztuk), Juke (1 115 sztuk) oraz nowa Micra (890 sztuk). Warto szczególnie podkreślić modele Juke i Micrę, gdyż ich debiuty odbyły się późną jesienią 2010 roku, a już po kilku miesiącach osiągnęły satysfakcjonujące wyniki sprzedaży.
Zobacz też: Będzie nowe Mitsubishi Evo!
REKLAMA
W roku 2010 do grona dealerów Nissana dołączyli także nowi partnerzy: VIP Car w Opolu, Bilex Group w Częstochowie, Auto Club w Poznaniu, Mad Mobil w Rybniku oraz Pacific Cars w Warszawie i Autoniss w Radomiu. W Dąbrowie Górniczej grupa Japan Motors otworzyła kolejny salon marki Nissan.
Plany produktowe Nissana w Polsce na nowy rok 2011 to przede wszystkim Micra z super-oszczednym silnikiem DIG-S (1.2, 98 KM) i emisją CO2 na poziomie 95 g/km, jubileuszowa wersja 370Z GT Edition, specjalne wersje modeli Qashqai oraz Juke, a także premiera zupełnie nowego samochodu dostawczego NV400.
Zobacz też: Mercedes-Benz Unimog obchodzi 60. urodziny
Wyniki te pozwoliły Polsce znaleźć się na ósmym miejscu w Europie pod względem sprzedaży Nissana, przed Holandią i Szwajcarią.
Źrósło: Samar
REKLAMA
REKLAMA