REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Partner Tepee 2015

Peugeot Partner Tepee 2015
Peugeot Partner Tepee 2015
peugeot

REKLAMA

REKLAMA

Nowy Peugeot Partner Tepee zyskał nowocześniejsze wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Co zostało dokładnie zmienione?

Peugeot Partner Tepee

W 1996 roku PEUGEOT stworzył nową kategorię samochodów osobowych, określanych dziś mianem kombivanów. Przestronne i praktyczne wnętrze wielofunkcyjnego pojazdu, jakim jest Peugeot Partner Tepee, do dziś wyznaczają standard w tym segmencie. Partner Tepee jest ciągle atrakcyjny dla klientów, o czym świadczy jego wynoszący 15,3% udział w sprzedaży kombivanów w Europie. Model utrzymał swoje miejsce na podium od momentu wprowadzenia na rynek w 2008 roku, w segmencie, który ciągle się rozwija. Sprzedaż na rynki pozaeuropejskie stanowi prawie 27% globalnej sprzedaży modelu Partner Tepee (wzrost o 8% w porównaniu z pierwszym pełnym rokiem sprzedaży).

REKLAMA

REKLAMA

Nowy Partner Tepee, poza zmienionym przodem, otrzymał 2 nowe kolory lakieru: Gris Moka i Gris Artense, oprócz dostępnych dotychczas kolorów Blanc Banquise, Rouge Ardent, Bleu Kyanos, Gris Aluminium, Gris Shark i Nocciola.

Lepsze materiały i atrakcyjna kolorystyka potęgują wrażenie nowoczesności kabiny. Nowe wykończenie Gris Onega pojawia się na desce rozdzielczej i na różnych elementach wnętrza. Obicia siedzeń Cadaska Roux uzupełniają dostępne w dotychczasowej ofercie tapicerki Cadaska Bleu (na drugim poziomie wykończenia), a atrakcyjna tapicerka NeoSpa w stylu „high tech” jest proponowana na trzecim poziomie wykończenia i w wersji Outdoor.

REKLAMA

Wygodna, ergonomiczna kabina nowego Partnera Tepee została wyposażona w nowe systemy pokładowe, obsługiwane za pomocą doskonale zintegrowanego z deską rozdzielczą dużego kolorowego ekranu dotykowego o przekątnej 7”,  zainstalowanego w jej centralnym punkcie, gdzie jest zawsze pod ręką i w zasięgu wzroku. Dostępna w opcji nawigacja z zainstalowanymi mapami Europy,  posiada możliwość wyświetlania ograniczeń prędkości i informacji o ruchu drogowym. Nowy PEUGEOT Partner Tepee oferuje nowoczesne mobilne technologie: łącze Bluetooth, port USB, gniazdo jack i funkcję MirrorScreen. Radio w opcji może odbierać cyfrowy sygnał DAB.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Pojawiło się także kilka rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo jazdy. Wśród nich wymienić warto system automatycznego hamowania w mieście w razie ryzyka zderzenia Active City Brake, kamerę cofania, system wspomagania parkowania przodem, dzięki któremu manewry z niską prędkością stają się jeszcze łatwiejsze.

Peugeot Partner Tepee: silniki

Nowy PEUGEOT Partner Tepee oferuje całkowicie odnowioną szeroką gamę silników najnowszej generacji, spełniających wymogi normy Euro 6.

  • 1.6 VTi 98 KM, z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, emisja CO2 od 148 g/km, o 7 g mniej;
  • 1.6 VTi 120 KM, z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, emisja CO2 od 148 g/km, o 16 g mniej;
  • 1.6 BlueHDi 75 KM, z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, emisja CO2  od 113 g/km, o 22 g mniej;
  • 1.6 BlueHDi 100 KM, z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, emisja CO2 od 113 g/km, o 22 g mniej;
  • 1.6 BlueHDi 100 KM, z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, emisja CO2 od 109 g/km, o 14 g mniej;
  • 1.6 BlueHDi 100 KM S&S ETG6, ze zautomatyzowaną skrzynią biegów o 6 przełożeniach: emisja CO2 od 109 g/km, o 6 g mniej;
  • 1.6 BlueHDi 120 KM, z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, emisja CO2 od 113 g/km, o 16 g mniej;

Ponadto silnik 1.6 BlueHDi 100 S&S zapowiada się na rekordzistę w segmencie pod względem obniżonej emisji CO2 (na poziomie 109 g/km).

Nowy Tepee dostępny w wersji z 5 lub 7 niezależnymi fotelami, 3 wyjmowanymi fotelami w drugim rzędzie, a także z 2 fotelami (także wyjmowanymi) w trzecim rzędzie (w wersji 7-miejscowej), ma płaską podłogę i przestrzeń ładunkową o pojemności od 675 do 3000 l, co stanowi jeden z najlepszych wyników w tej kategorii.

Dzięki opcjonalnemu dachowi Zenith, który stanowi rozwiązanie niespotykane w segmencie kombivanów, pasażerowie podróżujący samochodem czują się jakby byli już jedną nogą na zewnątrz. To pomysłowe rozwiązanie zapewnia:

  • Doskonałe doświetlenie wnętrza kabiny, dzięki czterem przyciemnianym szklanym panelom;
  • Lepszy komfort termiczny pasażerów na tylnych siedzeniach, dzięki trzem dodatkowym nawiewom powietrza;
  • Dodatkowe schowki o pojemności 94 litrów pod sufitem. Z przodu znajduje się półka nad przednią szybą, a wzdłuż boków samochodu ciągnie się szereg schowków po obu stronach centralnego tunelu na suficie. W tylnej części umieszczono schowek dostępny zarówno od strony kabiny jak i bagażnika. Pozwala to uzyskać dodatkową przestrzeń bagażową oprócz 90 litrów schowków (zamykanych lub otwartych) standardowo rozmieszczonych w kabinie.
  • Do tego należy dodać konfigurowalną przestrzeń ładunkową którą można podzielić za pomocą relingów dachowych, które można zamocować wzdłuż lub poprzecznie w zależności od potrzeb.

Źródło: materiały prasowe Peugeot

Peugeot Partner Tepee 2015
peugeot
Peugeot Partner Tepee 2015 dostawczy
peugeot
Peugeot Partner Tepee 2015
peugeot
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Ta inicjatywa UE otwiera drogę lekkim autom miejskim w cenie do 15-20 tys. Euro. Zmiany w kategorii L6e i zasada 3E

Jesień 2025 roku zapisze się w historii europejskiej motoryzacji jako moment zwrotny. Przez lata nasze miasta stawały się coraz bardziej zatłoczone, a samochody, którymi się po nich poruszamy – coraz większe, cięższe i droższe. Dziś jednak, patrząc na ostatnie sygnały płynące z Brukseli, w tym nową inicjatywę „Small Affordable Cars” ogłoszoną przez przewodniczącą Ursulę von der Leyen oraz trwające prace w Komisji Petycji PE, możemy powiedzieć głośno: idzie nowe. Europa wreszcie dostrzegła potencjał, o którym w Electroride mówimy od dawna. Nadchodzi czas lekkich pojazdów elektrycznych.

KGP: 109 588 interwencji, 367 wypadków drogowych, 20 ofiar śmiertelnych [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 109 588 interwencji. Byli wzywani do 367 wypadków drogowych.

Pomarańczowe koperty zaskoczyły kierowców. Kto może na nich parkować, a kto dostanie 300 zł mandatu?

W Polsce pojawił się nowy rodzaj oznakowania parkingów, to pomarańczowe koperty. W pierwszych dniach ich funkcjonowania kierowcy masowo pytali, co właściwie oznaczają, dla kogo są przeznaczone i czy można zostawić na nich auto bez ryzyka mandatu. Okazuje się, że parkowanie na nich nie jest dla wszystkich, a zasady są wyjątkowo rygorystyczne. Miejsce może zająć tylko wąska grupa kierowców, a pozostali ryzykują mandatem nawet do 300 zł. Gdzie dokładnie się pojawiły i kogo obowiązują?

Dlaczego ta data w kalendarzu jest dla kierowców ważniejsza niż myślisz? Twój samochód będzie wdzięczny, jak o tym nie zapomnisz

Pewnego zimnego poranka, gdy szyby pokrywa szron, a oddech zamienia się w chmurę pary, siadasz za kierownicą. Przekręcasz kluczyk w stacyjce i z wstrzymanym oddechem słuchasz, jak silnik próbuje ożyć. Czasem odpala za pierwszym razem. Innym razem krztusi się, marudzi, a w najgorszym scenariuszu w ogóle nie daje znaku życia. Winisz wtedy akumulator. A co, jeśli powodem twoich kłopotów jest coś zupełnie innego? Co, jeśli klucz do tej zagadki tkwi w tym, co zalewasz do baku, a wszystko zmienia się w Polsce w dwóch datach: 1 i 16 listopada? To dni, w których na stacjach paliw po cichu dochodzi do zmiany, która decyduje o komforcie i bezawaryjności twojej podróży.

REKLAMA

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony. Kalkulacja opłat

Opłaty drogowe w Niemczech 2025 dla ciężarówek od 3,5 tony mogą wynosić miesięcznie nawet 10 tys. zł. Co przewoźnik może z tym zrobić? Kalkulacja opłat jest niezbędna.

Rejestracja pojazdu online od 2027 roku. Nowe przepisy uproszczą formalności i zwiększą bezpieczeństwo kierowców

Od 2027 r. rejestracja pojazdu w Polsce przejdzie największą zmianę od lat. Nowe przepisy pozwolą złożyć wniosek całkowicie online, bez papierowych dokumentów i bez wizyty w urzędzie. Kierowcy szybciej zarejestrują samochód, a organy rejestrujące zyskają dostęp do danych pojazdów z innych krajów UE dzięki systemowi AVI. Mniej formalności, większe bezpieczeństwo i koniec niepotrzebnych obowiązków przy rejestracji aut sprowadzonych z zagranicy.

Weto Nawrockiego w sprawie zmian w Prawie o ruchu drogowym. Przewoźnicy bez cyfrowych zezwoleń EKMT. Miały wejść w styczniu 2026 r.

Kolejne weta Prezydenta RP Karola Nawrockiego dotykają polskich przewoźników. Nie będzie cyfrowych zezwoleń EKMT od stycznia 2026 r., na które tak czekali. Spada konkurencyjność polskich przewoźników drogowych na arenie międzynarodowej.

KGP: 106 240 interwencji, 349 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 240 interwencji. Byli wzywani do 349 wypadków drogowych.

REKLAMA

Czy od tego roku za brak opon zimowych są kary? Jakie opony zimowe wybrać - 3PMSF czy M+S? Opady śniegu wkrótce, to już czas na zmianę

Jak co roku, kierowców w Polsce dręczy pytanie, czy to już pora zmiany opon letnich na zimowe. Jesienią aura za oknem bywa niejednoznaczna, w nocy zaskakując nas przymrozkami, zaś w słoneczne dni nadal oferując nawet kilkanaście stopni Celsjusza na plusie. Co z oponami - czy to już czas na przekładkę u wulkanizatora? Zwłaszcza, że zaraz ma sypnąć śniegiem nie tylko w górach.

Leasing czy wynajem? Co wybrać, co dzieje się z autem po zakończeniu umowy [Gość Infor.pl]

Końcówka roku to gorący czas dla branży leasingowej i motoryzacyjnej. Wielu przedsiębiorców szuka jeszcze sposobów na optymalizację kosztów, rozważa wymianę samochodu lub zakup kolejnego pojazdu. Wybór jednak nie jest prosty – bo czy lepiej zdecydować się na leasing, czy na wynajem długoterminowy? O różnicach między tymi formami finansowania mówił w rozmowie z Szymonem Glonkiem (Infor.pl) Tomasz Jabłoński, wiceprezes PKO Leasing.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA