Citroen DS4 Racing Concept - sportowy kompakt z Francji
REKLAMA
REKLAMA
Citroen DS4 Racing Concept od wersji seryjnej odróżnia się przede wszystkim masywniejszymi i wyposażonymi w dodatkowe wloty powietrza zderzakami, szerszymi progami, większymi, 19-calowymi felgami aluminiowymi oraz wkomponowanym w tylny zderzak dyfuzorem powietrza.
REKLAMA
Zobacz też: Peugeot 208 GTi - wersja koncepcyjna
Istotne zmiany zaszły pod maską auta. Jego silnik o pojemności 1,6l wyposażony w turbosprężarkę i generujący moc 256KM, przywodzi na myśl jednostki napędowe stosowane od 2011 roku w samochodach rajdowych serii WRC (1.6Turbo o mocy ok. 280-300KM). Podobnie jak u nich, wysoki jest także stosunek mocy do pojemności, wynoszący 160KM/l.
Zobacz też: Nowy Hyundai i30 kombi
W parze ze wzrostem mocy zmianom uległo podwozie nowego Citroena DS4 Racing. W porównaniu do standardowego modelu, zawieszenie zostało obniżone o 35mm, rozstaw przednich kół wzrósł o 55mm, tylnych o 75mm. Wprowadzono także nowe amortyzatory, o mniejszym skoku i twardej charakterystyce tłumienia.
Zobacz też: KIA K9 - flagowy model producenta wchodzi do sprzedaży
Ulepszeniu poddano także układ hamulcowy, wyposażając go z przodu w czterotłoczkowe zaciski, współpracujące z tarczami o średnicy 380mm.
Producent nie przedstawił jak dotąd żadnych bliższych informacji na temat osiągów, bądź sugerowanej ceny nowego Citroena DS4 Racing.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.