Źródłem napędu będzie silnik Diesla 2,4 l o mocy 215 KM, wspomagany przez motor elektryczny o mocy 70 KM. Samochód ma spalać zaledwie 2 litry paliwa na 100 km i emitować 49 g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Zachęcająco wyglądają również osiągi auta – do 100 km/h przyspieszać ma on w 6,2 sekundy.
Zobacz też: Odświeżony Passat CC
Zespół napędowy będzie pracować w jednym z trzech trybów pracy. Tryb Hybrid zapewni autu dobrą dynamikę przy umiarkowanym zużyciu paliwa. W trybie Pure samochód będzie napędzany jedynie przez motor elektryczny (maksymalny zasięg auta wynosi 50 km). Wybranie trybu Power poskutkuje maksymalnym wykorzystaniem mocy obu silników.
Zobacz też: Mercedes Pullman powraca
Volvo planuje sprzedaż modelu na poziomie 3-4 tys. sztuk rocznie, zaś jego cena powinno zostać ustalona na około 250 tys. zł.