Peugeot 408. Cennik modelu znany. Kwoty startują od 143 tys. zł
REKLAMA
REKLAMA
- Peugeot 408 oficjalnie w Polsce
- Cena Peugeota 408 vs. konkurencja. Korzystna wartość?
- Nowy Peugeot 408. Cennik w Polsce
- Wersje wyposażenia nowego Peugeota 408
Peugeot 408 oficjalnie w Polsce
Informacja prasowa dotycząca oficjalnej premiery nowego Peugeota 408 na polskim rynku jest pełna słów unikatowy, zaskakujący, charakterystyczny czy wyjątkowy. I choć zazwyczaj tak naładowane emocjami stwierdzenia traktujemy z przymrużeniem oka, tu można podejść do nich naprawdę serio. I powód jest jeden. Ten fastback wygląda po prostu powalająco! Jest sportowy, ale elegancki, agresywny, ale i jednocześnie pełen klasy. Francuzi wykazali się! Więcej na temat designu, ale i technologii auta piszemy w tekstach, do których linki zamieszczamy poniżej.
REKLAMA
Zobacz również: Nowy Peugeot 408. Wyrazisty, nowoczesny i... rodzinny!
Zobacz również: Peugeot 408, czyli pierwszy SUV coupe marki
Cena Peugeota 408 vs. konkurencja. Korzystna wartość?
REKLAMA
Czy jednak wykazali się także w kwestii ceny? To dziś już możemy sprawdzić w stu procentach. Marka opublikowała bowiem polski cennik Peugeota 408. I ten startuje od 143 tys. zł. Za tą kwotę kupujący otrzyma model napędzany 130-konnym benzyniakiem 1.2 litra sparowanym z 8-biegową skrzynią automatyczną. Auto będzie wyposażone w 17-calowe felgi aluminiowe, przednie światła LED, automatyczną klimatyzację, 10-calowy ekran multimedialny, nawigację satelitarną i kamerę cofania.
Nowy Peugeot 408 z cennikiem startującym od kwoty 143 tys. zł okazuje się niewiele droższy od modelu 3008. To zdecydowanie dobry kierunek. Szczególnie mając na uwadze bogate wyposażenie wersji bazowej.
Nowy Peugeot 408. Cennik w Polsce
Allure | Allure Pack | GT | |
PureTech 130 EAT8 | 143 000 zł | 149 500 zł | 160 350 zł |
Plug-in Hybrid 180 | 190 550 zł | 196 350 zł | 207 200 zł |
Plug-in Hybrid 225 | - | 202 850 zł | 213 700 zł |
Wersje wyposażenia nowego Peugeota 408
- Allure: dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, aktywne monitorowanie pasa ruchu, automatyczne światła długie, przednie reflektory LED, bezkluczykowy rozruch silnika, system multimedialny z 10-calowym ekranem, nawigacją i aplikacją Mirror Screen, czujniki parkowania z tyłu i kamera cofania, 17-calowe felgi aluminiowe.
- Allure Pack: bezkluczykowy dostęp do kabiny pasażerskiej, czujniki parkowania z przodu, adaptacyjny tempomat, system rozpoznawania znaków drogowych, informowania o ruchu poprzecznym podczas cofania i monitorowania martwego pola, 19-calowe felgi aluminiowe.
- GT: system clean cabin, i-Cockpit 3D z ekranem o wielkości 10 cali, przednie światła typu Matrix LED, podgrzewana kierownica, elektrycznie unoszona klapa bagażnika, sportowa stylizacja nadwozia, tapicerka z alkantary i skóry ekologicznej.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.