REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy VW Multivan T7 TDI. Cennik od 216 812 zł brutto

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nowy VW Multivan T7 TDI. Cennik od 216 812 zł brutto
Nowy VW Multivan T7 TDI. Cennik od 216 812 zł brutto
Materiały prasowe Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Nowy VW Multivan T7 TDI, czyli Niemcy uzupełniają gamę silnikową oferowaną w modelu. Do palety dołączy diesel 2,0 TDI o mocy 150 KM.

Multivan T7 TDI zadebiutował w salonach

Volkswagen Multivan T7 zadebiutował na polskim rynku jesienią roku 2021. I choć przez lata ten konkretny model i ten segment rynku był łączony głównie z dieslami, zaraz po premierze silnika wysokoprężnego w cenniku nie było. Auto można było zamówić ze 136-konnym silnikiem 1.5 TSI, 204-konnym 2.0 TSI lub hybrydą plug-in o mocy 218 koni opartą na benzyniaku 1.4 TSI. Teraz gama poszerza się. Do sprzedaży wejdzie również diesel.

REKLAMA

Przeczytaj również: Nowy Multivan T7 pojawił się w cenniku. Ceny od 155 310 zł

Nowy VW Multivan T7 TDI

Nowy VW Multivan T7 TDI. Cennik od 216 812 zł brutto

Materiały prasowe Volkswagen

Nowy Multivan T7 TDI – dane techniczne:

Pod maską nowego Multivana pojawi się świetnie znana klientom koncernu Volkswagena jednostka 2.0 TDI. Nowy Multivan otrzyma wariant o mocy 150 koni mechanicznych. Motor zaoferuje też 360 Nm momentu obrotowego – i co ważne, moment ten jest dostępny już od 1600 obr./min. Diesel w Multivanie T7 jest standardowo parowany z 7-biegowym, dwusprzęgłowym automatem DSG. Według danych producenta motor powinien średnio spalać od 6,5 do 6,8 litra oleju napędowego na każde 100 km. Dzięki temu 58-litrowy zbiornik paliwa (stosunkowo mały w tym segmencie) powinien pozwolić mu na pokonanie nawet 900 km. Prędkość maksymalna Multivana 2.0 TDI została określona na 190 km/h.

Volkswagen Multivan 2.0 TDI z podwójnym wtryskiem AdBlue

Pisząc 2.0 TDI w Multivanie T7 mamy na myśli diesla pochodzącego z serii EA288evo. Ma 1968 cm3 pojemności, 4 cylindry, technologię wtrysku common rail oraz filtr cząstek stałych i standardowy konwerter katalityczny SCR – a właściwie nie tyle jeden, co dwa. Dwa katalizatory SCR i dwa punkty wtrysku płynu AdBlue pozwoliły inżynierom Volkswagena na obniżenie emisji tlenków azotu przez diesla aż o 80 proc. Dzięki temu Multivan T7 2.0 TDI spełnia normę emisji spalin Euro 6D-ISC-IDM.

Nowy VW Multivan T7 TDI

Nowy VW Multivan T7 TDI. Cennik od 216 812 zł brutto

Materiały prasowe Volkswagen

Ile kosztuje Volkswagen Multivan T7 TDI?

Nowy Multivan T7 2.0 TDI zostanie wyceniony na co najmniej 216 812 zł brutto (176 270 zł netto). Za tą sumę kupujący poza vanem napędzanym dieslem dostanie bez dopłaty 16-calowe felgi aluminiowe, lane assist, asystenta unikania kolizji, system rozpoznawania znaków drogowych, kierownicę wielofunkcyjną, tylne lampy LED, radio z 10-calowym ekranem dotykowym, 8 głośnikami i systemem App-connect oraz Digital Cockpit Basic.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Masz kody 01, 78 albo 107 w prawie jazdy? Zobacz, co one naprawdę oznaczają w 2025 r.

Kody wpisane na prawie jazdy to coś więcej niż przypadkowe cyfry. To informacje o ograniczeniach i obowiązkach, które każdy kierowca musi znać. Mogą oznaczać konieczność jazdy w okularach, używania automatycznej skrzyni biegów albo prowadzenia wyłącznie pojazdu specjalnie dostosowanego do twoich potrzeb. Niektóre kody dotyczą osób z niepełnosprawnością, inne zwykłych problemów zdrowotnych, jak słabszy wzrok. Sprawdź, co oznaczają w 2025 roku i dlaczego nieprzestrzeganie ich grozi poważnymi konsekwencjami.

Punkty karne 2025. Jak je sprawdzić, zmniejszyć liczbę i nie stracić prawa jazdy?

Jeden mandat potrafi kosztować nie tylko kilkaset złotych, ale też kilka punktów karnych, które w 2025 roku trudniej niż kiedykolwiek zredukować. Po przekroczeniu limitu kierowca ryzykuje utratę prawa jazdy, a ubezpieczyciel może podnieść składkę OC nawet o kilkadziesiąt procent. Sprawdź, jak kontrolować swoje punkty, kiedy grozi Ci odebranie uprawnień i czy kurs redukcyjny rzeczywiście się opłaca.

76-latek potrącił trójkę dzieci. Wypadki z udziałem seniorów – czy powinni tracić prawo jazdy?

W czerwcu 2025 r. 85‑letni kierowca wjechał samochodem do centrum handlowego w Gdyni – na szczęście bez ofiar. Teraz, 17 sierpnia, 76‑latek w Oleśnicy potrącił trzy dziewczynki na przejściu dla pieszych. Dzieci zostały zabrane do szpitala, a policja zatrzymała uprawnienia mężczyzny, który jechał bez wymaganej kategorii prawa jazdy. Te dramatyczne zdarzenia wywołały ponowną falę debat: czy wiek powinien decydować o zabieraniu prawa jazdy, czy najważniejsze są regularne badania zdrowia i sprawność psychomotoryczna?

149 zł zamiast 98 zł za badanie techniczne pojazdu. Stawki nie były zmieniane od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia

Stawki za badanie techniczne pojazdu pójdą w górę. Zamiast 98 zł zapłacimy 149 zł. Co więcej, kwota ta będzie okresowo waloryzowana. Obecna nie wzrosła od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia.

REKLAMA

KGP: 123 264 interwencji, 619 wypadków drogowych, 56 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 123 264 interwencji. Byli wzywani do 619 wypadków drogowych.

Tachografy: dofinansowanie 2025

Będzie dofinansowanie do wymiany tachografów dla przewoźników ze środków KPO. Nowe tachografy G2V2 mają być używane obowiązkowo już od 19 sierpnia 2025 r. Tymczasem jest dopiero projekt rozporządzenia o udzieleniu pomocy de minimis na częściowe lub całkowite refinansowanie wymiany tachografów.

Kierowca autobusu był pijany i pod wpływem narkotyków, dodatkowo jechał z pękniętą szybą czołową. Odpowie przed sądem

Pijany i pod wpływem środków odurzających kierowca prowadził jeden z miejskich autobusów w Radomiu. Teraz grozi mu do trzech lat pozbawienia wolności, kara grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów.

KGP: 114 643 interwencji, 456 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 114 643 interwencji. Byli wzywani do 456 wypadków drogowych.

REKLAMA

Wymiana kart kierowców i problemy z tachografami G2V2. Będą nowe przepisy

Kierowcy nie mogą wymienić kart do starszych tachografów na nowe, odpowiednie dla tachografów G2V2. Jedyną możliwością wymiany kart jest sytuacja utraty lub zniszczenia kart. Trwają prace nad nowymi przepisami.

5 powodów, przez które możesz stracić prawo jazdy w 2025 roku – nie tylko punkty i alkohol

Stracić prawo jazdy możesz szybciej, niż myślisz. W 2025 roku wystarczy jeden nieprzemyślany manewr, by pożegnać się z uprawnieniami. Nawet jeśli masz za sobą lata bezkolizyjnej jazdy. Coraz surowsze przepisy sprawiają, że kierowcy tracą dokumenty nie tylko za alkohol czy nadmiar punktów, ale także za błędy, które wcześniej uchodziły płazem. Poznaj 5 sytuacji, które najczęściej kończą się odebraniem prawa jazdy – i dowiedz się, czego unikać.

REKLAMA