REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 - nowa opona UHP

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Materiały prasowe Goodyear

REKLAMA

REKLAMA

Sezon letni zbliża się coraz większymi krokami. Właśnie dlatego Goodyear prezentuje swoją nowość - Eagle F1 Asymmetric 5. To opona typu ultra high performance.

Rynek opon typu ultra high performance jest o tyle ciekawy, że to on stanowi próbnik technologicznych nowości. Producenci kolejne modele ogumienia skierowane do samochodów o dobrych osiągach wyposażają w najnowsze zdobycze techniki w zakresie budowy bieżnika, konstrukcji wewnętrznej czy mieszanki gumowej. Nie inaczej stało się również w przypadku nowego Eagle F1 Asymmetric 5. Jaki był cel dla inżynierów? Ci chcieli jeszcze większej przyczepności na suchym i mokrym asfalcie, ale jednocześnie zależało im na obniżonym hałasie pracy.

REKLAMA

Jednym z pierwszych punktów prac stała się mieszanka gumowa. Jej skład z jednej strony odpowiada za poprawioną trakcję na mokrej nawierzchni, a z drugiej decyduje o obniżonym wskaźniku zużycia. Poza tym według deklaracji Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 "podczas hamowania zwiększa powierzchnię styku z drogą, dzięki czemu przyczepność ogumienia wzrasta do poziomów zwykle kojarzonego z oponami wyścigowymi".

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 - opony UHP to precyzja prowadzenia!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na rynku UHP niezwykle ważne są osiągi. Samochody sportowe oferują wysokie prędkości maksymalne, a kierowniczy lubią z nich korzystać. Żeby podczas szybkiej jazdy pojazd zachował stabilność, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 zmodyfikował konstrukcję wewnętrzną opony. To jednak nie koniec, nowy rodzaj opasania oznacza też precyzyjniejsze prowadzenie samochodu w zakręcie, lepsze wyczucie sytuacji na drodze na kole kierownicy oraz wysoki poziom reaktywności podczas kierowania.

Segment opon ultra high performance stanowi ofertę dla tych kierowców, którzy albo posiadają samochody sportowe, albo mocno cenią osiągi. I co ważne, w Europie nie stanowi on niszy! Każdego roku to jemu przypada aż 22 proc. sprzedaży wszystkich opon letnich. Aby przejąć jak największą część tortu, Goodyear przygotował wszechstronną ofertę dla modelu Eagle F1 Asymmetric 5. Opona będzie dostępna w 60 rozmiarach - średnice od 17 do 22 cali, szerokość od 205 do 315 mm i wysokość od 25 do 50 mm.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Materiały prasowe Goodyear
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Materiały prasowe Goodyear
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Materiały prasowe Goodyear
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

REKLAMA

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA

KGP: 110 999 interwencji, 427 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 999 interwencji. Byli wzywani do 427 wypadków drogowych.

Samochody elektryczne potrzebują teraz tyle prądu co wszystkie ładowane w Polsce smartfony. Co będzie z zapotrzebowaniem na energię elektryczną gdy będzie ich milion

Obecnie wszystkie jeżdżące po polskich drogach auta elektryczne potrzebują tyle samo prądu co smartfony. Gdyby jednak w Polsce było milion elektryków, co według prognoz może nastąpić za pięć-siedem lat, i wszystkie one ładowały się w tym samym momencie, obciążenie systemu elektroenergetycznego z tego tytułu wyniosłoby 15,2 procent.

REKLAMA