REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rajd oldtimerów „Heidelberg Historic”

Subskrybuj nas na Youtube
Tegoroczny rajd oldtimerów
Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.
Audi

REKLAMA

REKLAMA

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.

Rajd oldtimerów „Heidelberg Historic”

Wyjątkowe zestawienie zabytkowych pojazdów weźmie udział w rajdzie oldtimerów „Heidelberg Historic”, który odbędzie się 22 i 23 lipca br. na drogach doliny rzeki Neckartal, masywu górskiego Odenwald i krainy Hohenloher Land. Główny sponsor rajdu, Audi Tradition, wystawi na starcie pięć historycznych samochodów. Gwiazdą niewątpliwie jest Wanderer Stromlinie Spezial, sportowy roadster z aluminiową karoserią. 180 oldtimerów, uczestników rajdu, zatrzyma się w sobotę przy Audi Forum w Neckarsulm.

REKLAMA

Tegoroczny rajd oldtimerów

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.

Audi

Audi

Zobacz też: Rajd Mille Miglia Storica 2016

Wanderer na starcie rajdu!

Samochody wyścigowe serii Stromlinie marki Wanderer – poprzedniczki marki Audi - w 1938 i 1939 roku startowały w długodystansowym rajdzie Liege-Rzym-Liege. Uwieńczeniem tych startów było wygranie przez Wandrera klasyfikacji zespołowej w roku 1939. Kierowcy musieli wówczas pokonać 4530 kilometrów. Mogli się zatrzymywać tylko po to, by zatankować swe pojazdy. Trzy oryginalne egzemplarze serii Stromlinie zaginęły, najprawdopodobniej podczas wojny. W roku 2003 Audi Tradition postanowiło zbudować wierną kopię tego samochodu. Pojazd ten w rajdzie Heidelberg Historic nosi numer startowy 18. Entuzjastów starych samochodów ucieszą z pewnością również inne oldtimery spod znaku czterech pierścieni. Są to: NSU Wankel Spider, rok produkcji 1967, NSU 1000 z 1971 roku, NSU Ro 80, rok produkcji 1977 oraz Audi 100 Coupé S z 1973 roku.

Rajd przewiduje dłuższy postój w sobotę, 23 lipca, przy Audi Forum w Neckarsulm. W godzinach od 12:50 do 17:00, zgromadzeni tam widzowie będą mieli okazję bliżej przyjrzeć się samochodom – uczestnikom imprezy. Natomiast miłośnicy współczesnej motoryzacji odwiedzić mogą przy tej okazji wystawę specjalną przygotowaną w Audi Forum Neckarsulm. Wystawa pod nazwą „Home of Legends“, prezentuje mistrzowskie wyścigowe bolidy, motocykle i niespotykane na co dzień na drogach pojazdy, począwszy od NSU 6/60 (1926), przez Baumm I (1954), a skończywszy na Audi R8 LMS z 2015, których celem była pogoń za rekordami prędkości. Inna wystawa - „Od 0 do 100” - pozwala prześledzić historię Audi 100 Revue, które od 1970 roku zjeżdżało z taśmy produkcyjnej właśnie w Neckarsulm.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie rajdu  www.heidelberg-historic.de.

Źródło: Audi

Tegoroczny rajd oldtimerów "Heidelberg Historic" odbędzie się 22 i 23 lipca. Głównym sponsorem imprezy jest Audi Tradition, które wystawi na starcie aż 5 historycznych samochodów.
Audi
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA