REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Audi A7 3.0 TFSI 333 KM facelifting

Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Audi A7 3.0 TFSI 333 KM facelifting - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych wymiary nadwozia i wiele innych informacji.

Audi A7 Sportback po faceliftingu

Audi A7 zadebiutowało na rynku w 2010 roku. Łączy w sobie cechy wspólne zarówno dla luksusowych limuzyn, jak sportowych coupe. W 2013 roku auto poddane zostało faceliftingowi. Zaimplementowano 
nowe przednie i tylne światła wykonane w technologii LED, w opcji pojawiły się reflektory Audi Matrix LED, oferta felg rozszerzyła się o 21-calowy model, a we wnętrzu użyto nowych materiałów. Jeszcze większe zminy zaszły pod maską Audi A7. Z oferty zniknął silnik 2.8 (na jego miejsce pojawił się 2.0 TFSI 252 KM) a jednostka 3.0 TFSI została wzmocniona o 33 KM (do 333 KM). Większe moce pojawiły się także w silnikach Diesla: 3.0 TDI może mieć albo 218 KM (dodatkowe 14 KM), albo 272 KM (wzrost o 27 KM). Na szczycie jednostek wysokoprężnych stoi motor 3.0 TDI bi-turbo o mocy 320 KM (lub 326 KM z pakiem competition).

REKLAMA

Zobacz też: Test Audi A7 Sportback 3.0 TFSI facelifting: kropka nad "i"!

Dane techniczne: Audi A7 3.0 TFSI facelifting

Samochód Audi A7 Sportback 3.0 TFSI 333 KM facelifting
Rodzaj silnika benzynowy z kompresorem
Kod silnika CREC
Położenie silnika z przodu,wzdłużnie
Wtrysk paliwa pośredni i bezpośredni
Liczba cylindrów 6
Pojemność skokowa 2995 cm3
Układ cylindrów widlasty (90 stopni)
Moc maksymalna 245/333 kW/KM w zakresie 5500-6500 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm w zakresie 2900-5300 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,28
Napęd  stały 4x4 (Torsen)
Skrzynia biegów automatyczna S tronic 7. biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 5,3 s
Prędkość maksymalna 250 km/h (ogranicz.)
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 10,0/ 6,2/ 7,6 l
Zawieszenie kół przednich: pięciowahaczowa oś
Zawieszenie kół tylnych: wielowahaczowe, trapezoidalne
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 974/1 911/1 420 mm
Rozstaw osi 2914 mm
Masa własna 1 810 kg (dow. rej.)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 535/1390 l
Ładowność 610 kg
Liczba obrotów kierownicy 2,1
Średnica zawracania 11,9 m (min.)
Pojemność baku 65 l (opcjonalnie 75 l)
Cena od 301 600 zł

Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA