REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Audi A7 3.0 TFSI 333 KM facelifting

Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Audi A7 3.0 TFSI 333 KM facelifting - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych wymiary nadwozia i wiele innych informacji.

Audi A7 Sportback po faceliftingu

Audi A7 zadebiutowało na rynku w 2010 roku. Łączy w sobie cechy wspólne zarówno dla luksusowych limuzyn, jak sportowych coupe. W 2013 roku auto poddane zostało faceliftingowi. Zaimplementowano 
nowe przednie i tylne światła wykonane w technologii LED, w opcji pojawiły się reflektory Audi Matrix LED, oferta felg rozszerzyła się o 21-calowy model, a we wnętrzu użyto nowych materiałów. Jeszcze większe zminy zaszły pod maską Audi A7. Z oferty zniknął silnik 2.8 (na jego miejsce pojawił się 2.0 TFSI 252 KM) a jednostka 3.0 TFSI została wzmocniona o 33 KM (do 333 KM). Większe moce pojawiły się także w silnikach Diesla: 3.0 TDI może mieć albo 218 KM (dodatkowe 14 KM), albo 272 KM (wzrost o 27 KM). Na szczycie jednostek wysokoprężnych stoi motor 3.0 TDI bi-turbo o mocy 320 KM (lub 326 KM z pakiem competition).

REKLAMA

Zobacz też: Test Audi A7 Sportback 3.0 TFSI facelifting: kropka nad "i"!

Dane techniczne: Audi A7 3.0 TFSI facelifting

Samochód Audi A7 Sportback 3.0 TFSI 333 KM facelifting
Rodzaj silnika benzynowy z kompresorem
Kod silnika CREC
Położenie silnika z przodu,wzdłużnie
Wtrysk paliwa pośredni i bezpośredni
Liczba cylindrów 6
Pojemność skokowa 2995 cm3
Układ cylindrów widlasty (90 stopni)
Moc maksymalna 245/333 kW/KM w zakresie 5500-6500 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm w zakresie 2900-5300 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,28
Napęd  stały 4x4 (Torsen)
Skrzynia biegów automatyczna S tronic 7. biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 5,3 s
Prędkość maksymalna 250 km/h (ogranicz.)
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 10,0/ 6,2/ 7,6 l
Zawieszenie kół przednich: pięciowahaczowa oś
Zawieszenie kół tylnych: wielowahaczowe, trapezoidalne
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 974/1 911/1 420 mm
Rozstaw osi 2914 mm
Masa własna 1 810 kg (dow. rej.)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 535/1390 l
Ładowność 610 kg
Liczba obrotów kierownicy 2,1
Średnica zawracania 11,9 m (min.)
Pojemność baku 65 l (opcjonalnie 75 l)
Cena od 301 600 zł

Audi A7 facelifting 3.0 TFSI 333 KM 2014
Kamil Fraszkiewicz
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

REKLAMA

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

REKLAMA