Zaczynamy od podważenia śrubokrętem rączki otwierania klapy. Pod nią znajduje się śruba. Odkręcamy ją za pomocą śrubokręta gwiazdkowego. Teraz wyciągamy boczek od strony zewnętrznej. Najpierw wyjmujemy go od strony klamki a potem od strony bagażnika. Kolejny krok to odczepienie cięgna od klapy. Najlepiej odczepić cięgno ciągnąc w bok a następnie wyciągnąć je w górę. Musimy teraz odczepić cięgno od wkładki. Bierzemy płaski śrubokręt i wkładamy go w niepełną podkładkę. Przekręcamy śrubokręt i wyjmujemy podkładkę.
Zobacz również: Jak usunąć czekoladę z tapicerki?
Należy uważać, gdyż podkładka może odpaść w dowolnym kierunku.
Teraz odkręcamy wkładkę za pomocą klucza 10. Teraz mamy możliwość wyjęcia wkładki. W celu naprawy, musimy rozebrać wkładkę. Najpierw musimy dostać się do bębenka. Podważamy niklowany kapturek płaskim śrubokrętem i przekręcamy. Kolejny krok to demontaż osłony kluczyka. Chcąc wyjąć bębenek wkładamy kluczyk od samochodu i przekręcamy w każdą stronę.
Zobacz również: Jak działa tłok w silniku dwusuwowym?
Przy demontażu musimy zachować kolejność blaszek w bębenku. Ułożone są one pod wycięcia w kluczyku. Ewentualna pomyłka, będzie trudna do przywrócenia do pierwotnego stanu.